Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Wat vind jouw hond nou ultiem smikkelen?

Vleesbotten/heel prooidier
49
34%
Spiervlees
23
16%
Pens
29
20%
Ander orgaanvlees zoals lever, nier, hart, etc
5
3%
Vis
15
10%
Zuivel
5
3%
Rauw ei
11
8%
Anders, namelijk
8
6%
Gebruikersavatar
Door *Remy*
#707084
Ik vind het ook moeilijk om te bepalen wat ze nu het lekkerste vinden. Echter, wanneer ik soms restjes bij elkaar doe en de honden dus wat spiervlees of pens, vleesbot en groentemix geef, dan eten ze vrijwel altijd eerst het spiervlees of pens op, pakken dan het vleesbot en likken tot slot de groentemix uit de bak. Soms beginnen ze eerst aan het bot, maar ik heb het vermoeden dat hun dit te lang duurt (ze willen sneller iets naar binnen gewerkt hebben). Ze laten dan ook 9 van de 10 keer het vleesbot vallen, eten eerst het zachtere vlees/pens op, zonder ook maar een hap van de groentemix te nemen, gaan dan weer terug naar het bot en eindigen zoals ik al aangaf met de groentemix.
Door amiwoods
#707204
ik heb gestemd op vleesbotten, pens, vis, rauw ei.
Pens staat hier op 1 gevolgd door de vleesbotten, en dan het liefst kip,
ei eten ze allemaal goed ook de schaal en vis allemaal op 1 na, mijn oudste sabueso wil geen verse vis, alleen uit blik. zalm eten ze zo, maar sardienes moet ik door een eitje prakken. uit blik vinden ze die het lekkerst. maar het meest krijgen ze hier zalm.
Gebruikersavatar
Door JolandaB
#707208
Ik heb de laatste optie (anders) gestemd.
Het maakt ze niet uit wat ze krijgen ze doen overal een dansje voor of het nou een lamsnek is of een groentemix alles gaat er met zoveel smaak in.
Door Nataschja
#707243
Ik heb ook gestemd, Bailey eet eigenlijk alles met smaak op maar vleesbotten vind hij toch echt het lekkerste
Door Audrina
#707263
Daisy vindt vleesbotten / hele prooidieren het lekkerst. Hele prooidieren klopt niet echt, want wat ze aan "hele prooi" krijgt zijn piepkuikens (haantjes, of hoe je het moet noemen), braadkippies, eenden & parelhoenders. Allemaal zonder veren, ingewanden, kop, voeten, etc.  ;)

En mijn 2 oudjes eten het liefst kvv, dus dat telt niet.  :P
Door tieneke
#707294
Het zijn hier net een stel wilde varkens met voedertijd,ze vinden alles lekker maar het allergelukkigst worden ze toch wel van het grotere kluifwerk, dan zie je echt een zeer wellustige blik in hun ogen en de muiltjes gaan dan trillen en druipen  :P :P
Lamsribben en kalfsribben,nek,heup,schouders met veel vlees eraan zijn hier dan ook de grote favoriet!
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#707300
Met stip op 1 staat hier zalm! Koppen, moten, afval...allemaal yummie!
De grond wordt daarna nog héééél lang afgelikt...

Daarna komen de vleesbotten/prooidieren. Ach...eigenlijk alles....zuivel, ei, groentenmix, spiervlees. Orgaanvlees komt hier toch wel als laatste binnen, alhoewel pens dan wel weer hoger in de hitparade staat...

Ik mag niet klagen met die BARFmonstertjes van me!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door