Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Miekie
#698212
Volgens de beheerder is het voor ons best financieel haalbaar om Nutro te voeren,en vaak krijg je ook nog een 'kennelkorting'of iets dergelijks.Bij Prins krijgen we alleen korting of voer gratis als we een Prins-vlag buitenhangen,foldertjes neerleggen en Prins-voer gaan verkopen,kortom je wordt min of meer ingelijfd.Daar hebben we dus geen trek in :ras:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#698273
Miekie schreef: Volgens de beheerder is het voor ons best financieel haalbaar om Nutro te voeren,en vaak krijg je ook nog een 'kennelkorting'of iets dergelijks.Bij Prins krijgen we alleen korting of voer gratis als we een Prins-vlag buitenhangen,foldertjes neerleggen en Prins-voer gaan verkopen,kortom je wordt min of meer ingelijfd.Daar hebben we dus geen trek in :ras:
Nou, meneer Nutro zou enige promotie ook wel waarderen hoor ;D

Maar goed, om even de jubel over Nutro weg te nemen is het wellicht handig even achter deze link te lezen, vooral de 2de alinea. Is wel duits.

http://www.tierkardiologie.lmu.de/studenten/dcm.html
Door Ditte
#698274
Je kunt die vertegenwoordiger van RC toch vragen waarom er granen (en graanproducten) in het de brok zit? Dan is ie gelijk uitgel*ld, want granen aan je hond geven is zowiezo l*lkoek. En volgens mij spuiten ze er vet op.
Door Charlotte
#699643
Ditte schreef: Je kunt die vertegenwoordiger van RC toch vragen waarom er granen (en graanproducten) in het de brok zit? Dan is ie gelijk uitgel*ld, want granen aan je hond geven is zowiezo l*lkoek. En volgens mij spuiten ze er vet op.
Ik ben een paar weken terug op een lezing van Royal Canin geweest en daar werd het granen verhaal uitgelegd.

De granen worden zodanig bewerkt dat het spijsverterings stelsel van de hond deze wel kan opnemen en gebruiken.
Dus als de vertegewoordiger zijn huiswerk heeft gedaan kan je zo'n antwoord verwachten.

De rest van de lezing was overigens best interessant, alleen ben ik nu nog meer overtuigd om te blijven barfen  ;D
Door Happy Tail
#700185
tja als mensen het nu eenmaal geloven dan moet dat toch zo zijn en er is onderzoek naar gedaan en hun hond doet het er toch goed op???

Jammer vind ik het gewoon dat een hond het verbaal niet duidelijk kan maken dat die dingen in zijn bak niet echt hondenvoer zijn. Maar nonverbaal in de vorm van uiterlijk en problemen daar kijkt de baas niet naar. Lekker makkelijk toch die uitgebalanceerde brokken die al zodanig gemaakt zijn dat de hond ze goed kan verteren.....

Vlees dat Baya krijgt hoef ik niet zodanig te bewerken dat een hond het kan verteren...das pas makkelijk dacht ikzelf.

maar goed. ik zit ook midden in de honden hotel plannen nogsteeds, dus ik moet ook ergens nog een brokkenkeuze maken.....
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door