Maarja, wat is nu wijsheid? Is een doorgezaagde lamsnek te klein? Of was dit gewoon pech? Had ik 'm heel gelaten was hij op een gegeven moment ook zo klein geworden dat ie precies tussen haar bovenkaak past...

Moderator: Lizzy
Lizzy schreef: Hoe groot zijn ze ongeveer? En het gewicht?Scusi, was ff het land uit... 8)
Ik heb dit overigens ook eens met een kalfswervel gehad. Een keer. Met Brutus. En ze krijgen het nog steeds te eten en daarna is het niet meer gebeurd (ze krijgen het sinds die keer toch al weer een jaar of 4 probleemloos).
-Saskia- schreef: Nee, het weerhoud me ook niet, ik probeer het alleen zo goed mogelijk en veilig mogelijk te doen. Ik blijf ook te allen tijde bij alle maaltijden van de honden, botten of hapklare stukken, ik wil er altijd bij zijn. Zonder toezicht geen eten!Ja vanavond was het hier weer kolere weer met regen, dus mochten ze hun runderstrot binnen nuttigen...morgen gaan de dekens weer de wasmachine in.
BARFen is leuker in de zomer dan in de winter, hihihi!
tieneke schreef: Ja vanavond was het hier weer kolere weer met regen, dus mochten ze hun runderstrot binnen nuttigen...morgen gaan de dekens weer de wasmachine in.Lekker hè? Vooral na het nuttigen van een zalmkop dan lijkt het hier wel een visafslag. Yummie
Dorothea2 schreef: Lekker hè? Vooral na het nuttigen van een zalmkop dan lijkt het hier wel een visafslag. YummieHahaha, nou dat doe ik dus écht niet! Met als gevolg dat ik met muts op, winterjas en laarzen aan, weggedoken in mijn kraag, onder mijn paraplu met mijn zaklamp zit te wachten tot het "all is clear" sein kan worden gegeven en alles is verorberd...![]()