Vandaag strot op het menu. Kay en Didge vlogen erop af, maar Vienna wil het niet

Zou hert sterk ruiken?
Moderator: Lizzy
tieneke schreef: Ja ikkeGa ik vanavond proberen. Maar wat vreemd is dat ze wel runderstrot eet. En die zijn nog groter????Maar een muts....ja klopt!![]()
Hier zijn ze helemaal wild van hert dus een sterke geur weet ik niet.
Je zou het vlees wat kleiner? kunnen snijden en er wat gekookt water overheen doen en dan eens kijken of ze het wel eet.
Sommige honden zijn echte mutsen.
Lizzy schreef: Het is heel bizar maar ik heb hier 1 hond: die vreet absoluuuuuut geen hertenvlees. Ze vindt het verschrikkelijk. Maar ze eet wel weer hertenribben. Dus schiet mij maar in een loempia, met die rare honden van ons.Die moet met Jane gaan babbelen, die is dol op geitenrib, maar als ze een portie geitenvlees krijgt (die van diezelfde ribben is afgesneden) dan tuft ze alles terug.
Angelique schreef: Die moet met Jane gaan babbelen, die is dol op geitenrib, maar als ze een portie geitenvlees krijgt (die van diezelfde ribben is afgesneden) dan tuft ze alles terug.Misschien hebben die twee al zitten peebeeen....
Angelique schreef: Die moet met Jane gaan babbelen, die is dol op geitenrib, maar als ze een portie geitenvlees krijgt (die van diezelfde ribben is afgesneden) dan tuft ze alles terug.Typisch gevalletje voor een praatgroep
trimsalon schreef: Wat ik zelf ff moeilijk vind is het volgende. Ik "probeer" zelf zo weinig mogelijk mee te mutsen, maar Vienna is wel bijna 10 jaar. Hoelang zouden jullie het blijven aanbieden voor ze het eten?Ik zou nog even proberen en als ze weer niet hoeft dan de eend geven en dan gewoon accepteren dat ze geen hert wil. Als je oud bent mag je van mij wat kieskeuriger worden.
Ik wil ze vanavond in stukken snijden, met wat warm water. Ik heb er al eend uitliggen. Als ze nu nog niet eet.....blijven proberen of eend geven?? En dan aacepteren dat ze niet van hert houd. Ben trouwens benieuwd wat ze met de ribben doet![]()