Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door ine
#202546
willieD schreef:
Je mag alleen meegenieten met wat ik schrijf 8)
heb het hier al eens geschreven,wij hebben het alleenrecht van inkoop bij de grootste slachterij in Amsterdam.

En 1eurootje per kilo is echt niet duur voor 1ste klas materiaal zoals spiervlees,lever,hart enz enz.
ipv 10 cent voor materiaal wat w.s alleen bestaat uit waardeloze long .

Verder krijgen wij botten gratis.

Fijn zeg, schieten WIJ veel mee op!
Wat hebben we aan de wetenschap, dat jij het zo lekker goedkoop kunt kopen?
Helemaal niets dus, dus een onnodig berichtje! :-X
Gebruikersavatar
Door Angelique
#202689
Ine schreef:

Fijn zeg, schieten WIJ veel mee op!
Wat hebben we aan de wetenschap, dat jij het zo lekker goedkoop kunt kopen?
Helemaal niets dus, dus een onnodig berichtje! :-X
Inclusief stupide insinuaties. ::)
ik weet niks dus ik roep maar wat :-X
Door ~Joke~
#203095
Angelique schreef:

Ik woon in Nieuw Weerdinge. Boven Emmen, onder Ter Apel, aan de Duitse grens.
Dan zit je in een goede hoek denk ik ;). Zodra ze hier ergens handel in zien moet er dik voor betaald worden. De Islamiet in Groningen is redelijk goedkoop.
Door arnold
#203257
je moet eens op de rauwvoer.pagina.nl kijken, daar staat een slachthuis in Surhuisterveen op met heel schappelijke prijzen.
Als je genoeg haalt is het de moeite waard om er heen te rijden.
Door ~anna~
#203319
Een turkse buurman van me werkt bij de turkse supermarkt een dorp verderop in de slagerij eigenlijk kom ik daar alleen voor kluifen.
Er ligt alleen niet zo heel veel in de vitrene behalve op zaterdag maar dan moet ik meestal werken dus dat schiet ook niet op.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#203335
harns49 schreef:
Dan zit je in een goede hoek denk ik ;). Zodra ze hier ergens handel in zien moet er dik voor betaald worden. De Islamiet in Groningen is redelijk goedkoop.
Zit jij bij Veendam in de buurt?
Door ~Joke~
#203348
arnold schreef: je moet eens op de rauwvoer.pagina.nl kijken, daar staat een slachthuis in Surhuisterveen op met heel schappelijke prijzen.
Als je genoeg haalt is het de moeite waard om er heen te rijden.
Bedankt! Ik ga het even opzoeken.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#207300
willieD schreef:
zoals je wilt. ::)
echter wij hebben een inkoopgroep voor BARFERS en aangezien wij zelf keuze maken aan wie we willen verkopen en de groep al vol is en iedereen dit ook zelf kan doen met een groep,zeker mensen met de grootste mond hier ehhh.die het helemaal spotgoedkoop kunnen krijgen ::),snap ik niet dat jullie haar niet aanschieten voor dat goedkope materiaal.
ze heef tenslotte een verkooppunt van alles en nog wattes. ;D
Willie ik begrijp dat vooral de haat en nijdjes in de aanbieding zijn bij jullie verkooppunt, volgens mij kan je bij de volgende inkoopbeurt beter overslaan want volgens mij is je voorraad groot genoeg ::)
Door ine
#207308
willieD schreef:
zoals je wilt. ::)
echter wij hebben een inkoopgroep voor BARFERS en aangezien wij zelf keuze maken aan wie we willen verkopen en de groep al vol is en iedereen dit ook zelf kan doen met een groep,zeker mensen met de grootste mond hier ehhh.die het helemaal spotgoedkoop kunnen krijgen ::),snap ik niet dat jullie haar niet aanschieten voor dat goedkope materiaal.
ze heef tenslotte een verkooppunt van alles en nog wattes. ;D
Gut Willie, ik vraag me toch af, wat je hier doet. Tenslotte zul je ons nooit terwille willen zijn, wat betreft jouw adresjes en daarbij ben je nog redelijk onbeschoft ook!
Mag ik bij deze vaststellen, dat jij je soms gruwelijk verveelt en dan hier maar een beetje komt klieren?
Door geer
#207313
Jee Willie, wat fijn voor je zeg! Ik woon ook in Amsterdam (om de hoek van die groothandel) en ben nu wel heeeel verdrietig dat ik niet tot de happy-few behoor ::) ::) ::) Shit man.
Door ine
#207315
geer schreef: Jee Willie, wat fijn voor je zeg! Ik woon ook in Amsterdam (om de hoek van die groothandel) en ben nu wel heeeel verdrietig dat ik niet tot de happy-few behoor ::) ::) ::) Shit man.
Ach zie je wel, daar heb ik al net zo weinig aan, als aan dat verkooppunt! Beiden zijn toch meer dan 2 uur rijden! Dan word het wel echt goedkoop voor me!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door