Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Nelly
#4270
Paul, die botjes (ik weet welke je bedoeld) zijn weliswaar vlijmscherp, maar ook superdun. Denk je niet dat het maagzuur van een vleesetende hond sterk genoeg is om ze te verteren vóórdat ze schade kunnen aanrichten? Zelf heb ik ze trouwens nog nooit gegeven, omdat ik nog niet verder ben dan af en toe een karkasje of vleugeltje als lekker hapje naast de bibi.
Ink, wat vind jij van dat vlijmscherpe hele kleine botje dat precies langs de poot loopt aan de onderkant? Nooit opgelet of nooit geen problemen mee gehad?
Door Paul_Barte
#4271
Hoi Nelly,
Inderdaad superdun en vrij flexibel. In de maag zijn ze in een mum van tijd verteerd denk ik maar VOORDAT ze daar zijn...das mijn probleem :-/
Door sylvia
#4278
flappie....ken je dat konijn Ordell :'( :'( :'(
;D

Kom op lobbes, gewoon loslaten op de plaats en snel de deur dichttrekken. Volgens mij is het konijn van de poulier net zo dood of zie ik dat verkeerd? ;D

gr.Ordell
Door lobbes
#4279
:) hoi hoi
ik heb zelf veel beessies ;D ook konijnen
en hoe goed ik ook voor mijn lobbessie wil zorgen "flappie" ;D mag hij niet eten hoor
ik kan dat gewoon weg niet !!!!! ik zelf ben dan ook niet voor niets vegetarier en mijn lobbessie lust ze wel rauw maar dan haal ik ze toch liever bij de slager of de poulier vandaan, dan heb ik die schattige knuffels niet gezien
groetjes ellen
Door sylvia
#4280
ken je de afloop van dat liedje ;D tweede kerstdag negentien tweeenzestig vroeg mijn moeder jongen waar is je pa ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Zo heten ze toch allemaal?  ;D ;D

gr.Ordell
Door sylvia
#4282
;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ja ja van Youp van het Hek  ;D

Maar degene die ik koop krijgen geen tijd om lief gevonden te worden. Tevens heb ik geen kleuters rondlopen  ;D ;D

gr.Ordell
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door