Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tieneke
#652327
Pauline schreef: Joep & Joris willen graag een keertje komen logeren! :D :D :D
Sorry...geen stukken kleiner dan een kilo  ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Pauline
#652329
tieneke schreef: Sorry...geen stukken kleiner dan een kilo  ;D ;D
Nou ik heb er hier 1-tje die wel een kilo lust hoor, laten we hem daarna toch 2 dagen vasten! Enne..... ze willen wel een paar lammetjes meenemen!
Door tieneke
#652330
Pauline schreef: Nou ik heb er hier 1-tje die wel een kilo lust hoor, laten we hem daarna toch 2 dagen vasten! Enne..... ze willen wel een paar lammetjes meenemen!
Haha!!! stelletje vreetzakken die honden van Bp  ;D ;D
Hier kan ik niet aan lamsvlees komen dus koop ik het bij de Makro,jonge lamsvoorbout uit Nieuw-Zeeland met groot ribstuk waar ik het dragende deel uitsnij....kost alleen wel 3,50 euro per kilo  :-X dus alles is welkom!
En wat eten we zelf?  :-[  ;D ;D
Door conleeuw
#652410
tieneke schreef: Haha!!! stelletje vreetzakken die honden van Bp  ;D ;D
Hier kan ik niet aan lamsvlees komen dus koop ik het bij de Makro,jonge lamsvoorbout uit Nieuw-Zeeland met groot ribstuk waar ik het dragende deel uitsnij....kost alleen wel 3,50 euro per kilo  :-X dus alles is welkom!
En wat eten we zelf?  :-[  ;D ;D
dat wordt zelf schapen houden  lijk mij ;)
Door tieneke
#652750
conleeuw schreef: dat wordt zelf schapen houden  lijk mij ;)
Daar zitten we wel aan te denken maar het schijnt dat ze van alles kunnen/gaan mankeren?  :-\
Door Happy Tail
#652852
tieneke schreef: Daar zitten we wel aan te denken maar het schijnt dat ze van alles kunnen/gaan mankeren?  :-\
heb ik me ook laten vertellen. en wat ik ook bedenk....kan je ze dan (laten) slachten als je ze op ziet groeien? denk dat ik dan nl echt niet zou kunnen. Ook al is het voor Baya. Dan maar naar de slager voor een anoniem lammetje:-)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door