Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#4019
De ogen zullen ze er wel uitgehaald hebben ;D

Verder eigenlijk geen verschil natuurlijk, wat je zegt, of je nu een poot of een kop geeft, het blijft een stukje beest.
Puppen die zojuist een bak pap of vlees ophebben zien er ook niet veel frisser uit, dat is standaard veel poetsplezier.
Wij hebben 4 pups, 4 dames die geweldige geboortegewichten hadden en die er uitzien alsof ze een week ouder zijn.  Puppy-foto's op http://www.oldenglishsheepdogs.nl

Hoi Angelique, ik heb de foto's bekeken hoor! Wat een schatjes!!!!!!!!! Heerlijk, wat een prachtige bolletjes! Hoog knuffel gehalte ook :D! Wat een leuke en informatieve website trouwens!

Groetjes, Lizzy
Door ester
#4020
Oh, je hebt ook wel gelijk, maar zo'n kop, nee, sorry dat komt er hier (nog) niet in~! 8)
Door sylvia
#4021
Oh, je hebt ook wel gelijk, maar zo'n kop, nee, sorry dat komt er hier (nog) niet in~! 8)
NOG NIET ;D ;D ;D ;D ;D
volgens mij ga je ze eerder voeren dan ik ;)
Door Nelly
#4023
Waarom nou wèl ribben, schouderbladen en weet ik wat al meer en géén koppen? Kom dames, niet zo fijngevoelig! Die kop is net zo dood als de ribben! ;)
Door sylvia
#4024
Waarom nou wèl ribben, schouderbladen en weet ik wat al meer en géén koppen? Kom dames, niet zo fijngevoelig! Die kop is net zo dood als de ribben! ;)
:o oooo dus hij doet niet terug blaten ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door