Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door sharpie
#58917
Vreemd dat het gras er van achter wel verteerd uitkomt?
eten ze het gras wel echt op of sabbelen ze er meer aan?
Want meestal komt gras er toch ook weer onverteerd uit?
Door Yorick
#58926
Ja ja, ze eten het wel degelijk op want als ik ze dan roep dan knabbelen ze lekker verder terwijl ze komen en zie ik de sprietjes zitten. Ik moet wel bekennen dat ik hun poep niet volledig analyseer hé maar wat ik opraap en op de velden achter ons gooi daar zie ik zelden tot nooit gras inzitten en ze eet echt wel elke dag. Onze tuin is nu volledig ondergesneeuwt, het eerste wat ze deed: krabben en eten net een koe :o
Door sharpie
#58938
;D ;D ;DLoeiiii ;D
Laatst gewijzigd door sharpie op vr 27 feb 2004, 14:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Yorick
#58940
sharpie schreef: ;D ;D ;DLoeiiii ;D
Je bent gewoon jaloers dat ik 2 in 1 heb, een echte koehond ;D ;D ;D ;D
Door ziggy
#59055
Volgens de reacties die er waren zijn het meestal de teefjes die het gras eten.
Is dit werkelijk zo?
Groet,
Vic.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#59057
Yorick schreef:

Je bent gewoon jaloers dat ik 2 in 1 heb, een echte koehond ;D ;D ;D ;D
Hoho,ik heb officieel Koehonden. ;D
Vlaamse Koehonden wel te verstaan. Ik moet nog ergens een inentingsboekje hebben waar dat in staat.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#59058
ziggy schreef: Volgens de reacties die er waren zijn het meestal de teefjes die het gras eten.
Is dit werkelijk zo?
Groet,
Vic.
Mijn reu lust ook graag een hapje gras.
Maar ja, het is natuurlijk wel een Vlaamse Koehond ;D
Door ziggy
#59060
Een reu die een koe is ??? ???
Mijn reu is geen koe doch is ook vlaams. ;D ;D
Groet,
Vic.
Door jelle
#59062
Sonja schreef:




Mijn reu lust ook graag een hapje gras.
Maar ja, het is natuurlijk wel een Vlaamse Koehond ;D
hier ook twee Vlaamse Koehonden (allochtoon hier dus) waarvan met name de reu (Stierhond? of Oshond in zijn geval???) wel gras eet buiten.
Laatst gewijzigd door jelle op vr 27 feb 2004, 20:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#59063
ziggy schreef: Volgens de reacties die er waren zijn het meestal de teefjes die het gras eten.
Is dit werkelijk zo?
Groet,
Vic.
Nu je het zegt, Gitte graast echt en Abby (leeft helaas niet meer) deed dat ook, onze reu echter trekt met zijn voorpoot hele plukken uit het gras maar eet voornamelijk de wortels op en zand vind ie ook wel lekker. Maar echt grazen heb ik hem nog nooit zien doen, raar hè?

Gr. Anne-Marie
Door sharpie
#59067
Ja, die 2 van mij (reu en teef) pikken ook wel eens een grassprietje hier en daar hoor, maar echt grazen zou ik het niet willen noemen, een paar hapjes en klaar.
Door Jolly
#59098
chasey= reu en graast toch wel degelijk. Hij heeft wel voorkeur voor dag/tijd en vooral het soort gras. ;D
Door avalon
#59107
De dames van mij grazen ook graag hoor. Vooral Avalon die neemt elke dag wel een hap gras. Angie aapt alleen na ;D
Door tieneke
#59159
En good old Kobus lust ook wel een snaai gras :P
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door