Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door André
#644804
Anita* schreef: Met een bos uien....oh nee dat is het dak op ;D
Is het niet ALS een bos uien?
Door Anita*
#644806
André schreef: Is het niet ALS een bos uien?

Ha ha ja kan ook,  ::)
Door Mevroi Kruim
#644808
André schreef:
Weet je wat je kan? Me rug op :D

Technisch gezien correct alhoewel de afstand misschien een klein probleempje oplevert.
Maar weet je zeker dat je dat wel wilt?
Gegeven mijn gewicht omvang BMI?
Door André
#644821
Kruimel schreef:
Gegeven mijn gewicht omvang BMI?
Kruimel dit zijn niet mijn woorden, sterker nog het zijn niet eens mijn gedachten.

Het kan niet anders of je moet gezellig zijn. ;D
Laatst gewijzigd door André op za 07 okt 2006, 18:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mevroi Kruim
#644828
André schreef: Kruimel dit zijn niet mijn woorden, sterker nog het zijn niet eens mijn gedachten.

Het kan niet anders of je moet gezellig zijn. ;D
Zekers ben ik gezellig!
Ik kom een keertje langs, met een bos uien. Kijken of dat past, op jouw rug  8)
Door André
#644830
Kruimel schreef: Zekers ben ik gezellig!
Ik kom een keertje langs, met een bos uien. Kijken of dat past, op jouw rug  8)
O jij bent er één die zich zelf uitnodigd............... ;D
Gebruikersavatar
Door *Monique
#645050
Anita* schreef: Ik had het al aan Erna gevraagd over naaktslakken of dat kwaad kon als Tara er eens 1 op zou eten, dat was niet het geval maar hoe zit het nou met een slak met huis? Want die heeft ze vanavond ook even snel naar binnengewerkt.
Didge weet wat de culinaire keuken inhoud.......hij eet al vanaf pup slakken met huisje en al op :-\
Door Lizzy
#645054
Als je aan weerszijde buren hebt die kwistig met slakkengif strooien: dan zou ik uitkijken. Mijn buren doen dat niet en zetten slakken over de schutting. Ik ben dol op slakken. Ik vind ze prachtig. En als pupsel heeft Linga met smaak vele slakken genuttigd. Toch, nu ze volwassen is laat ze ze redelijk met rust. Nu genieten de padden en kikkers in mijn tuin weer van hun escarcots ;D
Door Oso-Bayou
#645079
Luca, een van mijn vorige Husky's sloeg met haar poot  de slakken uit de vijver, maar het huisje liet zij liggen, hij "zoog" de slak gewoon uit het huisje. ::) ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door