Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door eefje
#647930
ik probeer gewoon zo min mogelijk bij die mensen te komen met mijn hond en die ene keer in het jaar kan dan dat koekje ook wel :-\

mijn schoonouders wilde er maar niet aan dat ie echt ziek werd van koekjes voor menselijke consumptie en brood,dat kon niet en hun hond kon er ook altijd tegen blabla.....dus dan maar straf.
Mijn mama  dr hondje is helemaal op de KVV over en geeft af en toe wel een boterham maar dat beest kan alles vreten heeft ie niks van,bij die van mij doet ze het niet,ze weet wat ze kan verwachten dan ;D

groetjes eefje
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#648069
Dorothea2 schreef: Gister uit eten geweest en uiteraard mocht de hond ook mee. Het personeel van het restaurant was razend enthousiast, ze vonden het zo leuk een hond onder tafel. Eerst kreeg hij een soort van zacht vleestaafje, ok dat gaat nog wel. Maar toen kwamen ze tot twee keer toe aanzetten met een dentastick.

Wat doe je in zo´n situatie? Ik vind het harstikke leuk dat mijn hond welkom is in een restaurant en dat ze hem willen verwennen, maar heb liever niet dat hij dentastix eet. Toch heb ik er niks van gezegd, die mensen kun je niks kwalijk nemen en ik heb geen zin om dat allemaal uit te leggen als ik uit ben.

Wat doen jullie als je hond iets ongezonds aangeboden krijgt?

Ik moest trouwens wel lachen  :D , er was een oude dame die vroeg of Indy een maltezer was! Hihihi  ;D tijd voor een nieuwe bril?
Ik zeg dat mijn hond dat niet mag omdat hij op een streng dieet staat (en dan lieg ik niet) ;D
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#648071
De dierenarts wil nog wel eens een hondenkoekje aanbieden, die twee van mij weigeren (denk niet omdat ze het niet lusten maar omdat ze nerveuzig voor de dierenarts zijn). Toen ik met Skik bij de orthopeed was weigerde hij ook. De orthopeed zij: Je krijgt thuis vast veel lekkerder eten. (ik zei niets maar kon een glimlach niet onderdrukken).
Door tieneke
#648087
Mieke Linger schreef: De dierenarts wil nog wel eens een hondenkoekje aanbieden, die twee van mij weigeren (denk niet omdat ze het niet lusten maar omdat ze nerveuzig voor de dierenarts zijn). Toen ik met Skik bij de orthopeed was weigerde hij ook. De orthopeed zij: Je krijgt thuis vast veel lekkerder eten. (ik zei niets maar kon een glimlach niet onderdrukken).
Onze oude Da in Zeeuws-Vlaanderen moest altijd lachen en respecteerde dit ook als ik zei dat ze die zooi niet mochten(was oa met de 2e enting) omdat ze het nog nooit hadden gegeten vanaf pup en wij dit graag zo wilden houden  ;D  leuk en sportief toch?
Diezelfde Da zat hier 2 maanden terug met zijn vrouw als gasten in ons pension....we hebben echt heel wat af gelachen!!!!
Vooral over de brokken... :-X
Door tieneke
#648088
Nam trouwens altijd zelf gezonde beloningen mee naar de Da  ;)
Vooral met onze eerste hond Kobus.
Dit gaven ze dan met veel schik  ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door