Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Jojo
#629849
Hebben die nog een andere smaak, voedingswaarde en eiwitstructuur dan kippeneieren?! Ik zag ze bij de poelier en dacht dat dat wel wat voor mn knorretjes was :)
Door 202Spots
#629854
De voedingswaardes zullen iets hoger zijn omdat de eende ei groter is, maar kan heel goed aan de honden gegeven worden.
Wat ik zelf herrinner van eend ei eten...is dat 't effe anders smaakt dan kip ei...en ik heb liever kip ei :-\ ;)
~~
Duck eggs are larger than those laid by chickens, and have a higher fat content. The white tends to be more gelatinous, and the yolks are a brighter yellow. Physical characteristics of the yolk reflect both the duck’s diet and the egg’s freshness. In some cases the duck egg has a stronger flavor than a chicken’s egg.
http://www.evitamins.com/healthnotes.as ... ID=1747001
Door K@rin
#630400
ik heb ze vroeger regelmatig aan de honden gegeven, omdat vrienden van ons eenden hadden.
Zelf ik heb ik ze niet gekookt of als omelet gegeten, maar ze waren wel heel fijn om pannekoeken of cakes mee te bakken .........
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door