Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#714485
Ik heb  net de hele topic gelezen , en heb er toch een vraagje over , maakt het jullie niet uit waar het vlees mee bewerkt is , vaak staat er achter wat voor vlees het is , wat er nog meer in zit , en dat zijn vaak E nummers .

Of maakt dat voor honden voer niets uit ?

Gr Jet
#714545
vlees met E-nummers? natuurlijk is het vlees bij een supermarkt niet zo goed van kwaliteit als bijvoorbeeld bij een groene slager die alleen biologisch of bio-dynamisch vlees verkoopt. bij mijn supermarkt weten ze dat ik geen varkensvlees, gekruid of gepaneerd vlees hoef. maar laatst wel weer een grote zak runderlappen waar ze gehakt van maken gekregen, gratis en voor  niks. en daar zijn we dan toch weer heel blij mee.
Door 0--suzz--0
#714631
LOL... Weet je wat je ook kunt doen als je zelf niet durft te gaan vragen?
Je moeder op zaterdagochtend naar de markt sturen (als ze toevallig zelf wat moet halen) naar de visboer en vragen of ze vissenkoppen hebben.... :)

En zo uit het niks, komt ze bij mij met 13 vissenkoppen  :o Jeetje ahhaha...
En wat zei de visboer:  oh ja, die is in Treebeek (wijk hier) ook al geweest voor vissenkoppen he...Met een mechelaar.... ???

Mijn moeder zegt dus heel droog, ja dat klopt... Dus ze vraagt me dat toen ze hier binnen kwam.. Maarre ik ben echt nog niet naar de visboer geweest...

DUSSSS ER IS HIER IEMAND MET EEN MECHELAAR DIE VISSENKOPPEN WILT HEBBEN hahahahaha  :D ;D

Nou nog de poelier en de groentenman hahaha.... ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door