Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Yorick
#51840
Paul_Barte schreef: Eendennekken zijn er WEL!!
En die blijven er dan ook mag ik hopen! Qua kwaliteit zijn die net hetzelfde heb ik me laten vertellen dus een prima altenatief voor de kippennekken, misschien ietsie duurder mr dat is te verwaarlozen
Door jeanne
#51987
oh Paul, mag ik bij mijn volgende bezoek dan wat eendennekken meenemen?
Zal wel niet zo lang meer duren, want dat vreetmonster van mijn vriendin is bijna door de voorraad heen ;D
Door Patrica
#53326
Nou ik heb ze gevonden........nou ja via een ander topic, zat in het zakje van de aldi kip ::)

Dus meneer kreeg;
lever, hartje en kippennekje

De eerste 2 heeft ie zoals ik al had verwacht ::) niet aangeraakt, maar dat kippennekje....eerst had hij zo iets van...wat moet ik hier mee :-\ en toen kreeg hij de smaak te pakken......hij heeft het met botje en al opgegeten :o ik denk dat hij het wel lekker vond ;D

Kan het eigenlijk kwaad .... dat hij het botje op heeft gegeten ???
Hij kauwde het eerst wel kapot en at het toen zo op ::)
Door margreet
#53334
Is normaal de bedoeling hoor,het hele nekje gaat zo naar binnen,wees blij dat hij nog kauwt je hebt er ook bij die ze zo naar binnen laten glijden
Door Patrica
#53493
margreet schreef: Is normaal de bedoeling hoor,het hele nekje gaat zo naar binnen,wees blij dat hij nog kauwt je hebt er ook bij die ze zo naar binnen laten glijden
Haha dus ik heb nog een geduldigere hondje dan anderen.
Het was echt heel leuk om hem zo te zien smulllen :D dus dat gaan we vaker doen ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door