Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Ellen Els en Nina
#583350
Bedankt voor jullie reacties!

En, wij gaan inderdaad naar Oostenrijk, dus 't zal wel wat minder vis zijn als wat sommigen aangeven....
En 't lukt me wel om de duitstalige etiketten in de supermarkten te lezen, dus dat komt wel goed. Alleen ff zoeken naar vlees met bot (zal wel een weekje veel kip worden, maar dat is geen probleem volgens jullie).

Ik denk dat we haar zo'n 300 gram per dag zullen geven, ietsje meer dan wat ze thuis krijgt, maar dat betekent voor Nina alleen maar feest.
En die vitaminen waar ik het over had zitten in een klein potje dus die neem ik waarschijnlijk toch mee. Is geen moeite en krijgt ze toch wat binnen.
Door Mevroi Kruim
#583468
Kun je doen natuurlijk, die vitaminen. Maar 'krijgt ze toch wat binnen' ... er zit ook in rauw vlees het nodige aan vitamines. En overdoses zijn echt niet onschadelijk. Problemen krijg je vooral met de vetoplosbare (A, D, E), die worden opgeslagen en die kun je ook makkelijk overdoseren. De wateroplosbare (C, B-complex) geven niet zo snel problemen. Ik zou dus wel voorzichtig zijn.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door