Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door EdwinK
#578182
Ik heb hier ergens een adaptor van 110 - 230 en 230 - 110. Te koop bij de betere electro handel (conrad enzo).
Laatst gewijzigd door EdwinK op ma 26 jun 2006, 18:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Door 202Spots
#578189
Wanneer ik 'n adapter gebruik voor mijn haar fohn, dan doet ie 't al anders/langzamer dan "hier". (Ik gebruik inmiddels gewoon 'n "hollandse" fohn wanneer ik in Holland ben,en laat 'm bij me zusje)
Ik zou dus echt niet aanraden om 'n vrij zware motor met 'n adapter te laten draaien.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#578205
Ik maakte de groentemixen tot voor kort nog met een hakselmolentje en de staafmixer :P, maar ik heb (heel decadent ;)) van het weekend de Championjuicer besteld, in Duitsland wel te verstaan, die is een stuk voordeliger als in NL en géén verzendkosten ;): http://www.perfektegesundheit.de/shop/p ... d5d33922e0

't is natuurlijk nóg een smak met geld, maar ik gebruik hier 250 gr groentemix per dag, dus ik vind het geld wel waard (we gaan toch niet op vakantie).
Gebruikersavatar
Door Nitus
#578215
pike schreef: Na lang wikken en wegen heb ik gekozen voor de staafmixer met bijgeleverd hakmolentje van Braun. De MR 6550 MCA, met roestvrijstalen staaf (was bang dat kunststof misschien snel stuk zou gaan). Ik heb hem pas een week maar het gaat super 8). Eerst even in hakmolentje vervolgens met de staafmixer en voila een fantastische groentep...
puree ;D ;D ;D
kostte me wel 60 euro :( maar als hij een lange levensduur heeft is hij zijn geld wel waard.
Deze heb ik nu, werkt idd heel goed, maar als je meerdere kilo's groentemix tegelijk wilt maken wordt het op deze manier een wat langdurig karwei ::) ;).
Ik heb 'm nu al meer als een jaar en hij doet het nog steeds uitstekend, de groentes worden echt heel goed gepureerd.
Door 202Spots
#578287
Edwin en Brenda schreef: Je haar aan het fohnen? :)
;D ;D ;D Nee..dat had ik eigenlijk WEL moeten doen, maar ik dachlaatzomaardrogenvandaag!!
Nou alleen de GROENTEMIX nog in bakkies doen en daarna de ravage gaan herstellen... :o
Gebruikersavatar
Door pike
#578314
Nitus schreef: Deze heb ik nu, werkt idd heel goed, maar als je meerdere kilo's groentemix tegelijk wilt maken wordt het op deze manier een wat langdurig karwei ::) ;).
Ik heb 'm nu al meer als een jaar en hij doet het nog steeds uitstekend, de groentes worden echt heel goed gepureerd.
ja voor grote hoeveelheden is een staafmixer denk ik inderdaad niet geschikt, maar mijn hond heeft niet zo veel nodig, ik heb hem nu ingeschat op 6 ons per week, ik maak even een vers mixje en klaar! perfect spul kan niet anders zeggen.
Had eerst voor de hier al eerder aangeprezen bamix willen gaan maar ja was best duur, 120 euro, en toen iemand hier de braun aanprees ben ik daarvoor gegaan, die koste precies de helft. En ik ben er echt heel tevreden over.
Gebruikersavatar
Door Miekie
#578337
Ik ben het ook een beetje zat om 5 kg groente met een klein k***e hakmolentje te doen :(maar ik weet nog niet zo goed wat ik wel moet nemen.Keukenmachine of een blender?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door