Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door 202Spots
#573754
LaSkyler schreef: Er bestaan speciaal voor de keuken zogenaamde afdekmutsen ;D, in verschillende maten, speciaal om pannen en potjes mee af te dekken, je koopt ze in een set, verschillende maten ;)
Zoiets? 8)
Afbeelding
Door LaSkyler
#573760
Op de mutsen die ik heb staan hartjes en bloemetjes ;D een set van 5, waarvan de kleinste eventueel ook gebruikt zou kunnen worden als douchemuts voor een cavia ;D
Door 202Spots
#573761
Judith van Sam schreef: Die onderste! Maar als je wat meer kleur in het geheel wilt, dan kun je natuurlijk ook kiezen voor de bovenste :P ;D
Afbeelding
Pas maar op wanneer je deze gebruikt,want dan vreten de honden 'm op als groente/fruitmix!!
Gebruikersavatar
Door - Judith -
#573764
LaSkyler schreef: Op de mutsen die ik heb staan hartjes en bloemetjes ;D een set van 5, waarvan de kleinste eventueel ook gebruikt zou kunnen worden als douchemuts voor een cavia ;D
Ik heb beeld.... ;D ;D ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door - Judith -
#573805
PLeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaase Dory, wil je dat nooit meer doen??? Ik stort zowat van mijn stoel van het lachen en mijn collega's denken dat ik gek geworden ben.... ;D ;D ;D ;D ;D Briljant!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door