Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Welk bedrag ben jij maximaal bereid aan barfmateriaal uit te geven?

maximaal € 1,- per kilo
2
2%
maximaal € 2,- per kilo
23
23%
maximaal € 4,- per kilo
42
42%
maximaal € 6,- per kilo
23
23%
maximaal € 8,- per kilo
3
3%
maximaal € 10,- per kilo
Geen stemmen
0%
anders, namelijk.....
8
8%
geen maximum
Geen stemmen
0%
Door Xada
#606401
Ik probeer zo goedkoop mogelijk in te kopen. Als ik dan hoor dat pens 1 euro de kilo kost, schrik ik toch. ::)
Ik betaal meestal 3 euro voor een grote pens (koe) of 1 euro voor twee schapepensen. Verder weet ik het niet precies. Laatst had ik 22 kilo paardenvlees, 16 schapenpensen en 8 kippen voor 20 euro. Dat vond ik niet gek.
Door macgirlie
#606568
Normaliter krijgen mijn honden Duck. Daarvoor betaal ik Eur 3,20 per kilo. Verder bedien ik me van afgeprijsd vlees uit de supermarkt en kip uit de reclame. Als je dan alles optelt zal ik zo rond de 2 euro de kilo uitkomen en dat vind ik een schappelijke prijs.
Door -Natalie-
#606573
Ik heb 4 euro ingevuld.
ik hoop dat ik ook veel spullen goedkoper kan krijgen, omdat Ayana dus toc best veel moet hebben op een dag ( ze weegt nu 50 kilo, en is nog niet helemaal volgroeid ). Ik ga flink zoeken naar goeie adresjes  :)
Door hellenbanjerbo
#606717
voor een keer vind ik € 4 per kilo prima. krijg heel veel gratis van de slager en de poelier hier in het dorp die nog zelf slachten. long,pens, kopvlees. hoeven ze zelf geen afvoer kosten te betalen. wel beetje werk zo'n gevulde pens op de vaalt leegkieperen. kipkarkassen ook gratis en van een biologisch dynamische zorgboerderij krijg ik pens (al leeg), lever, nieren, longen, tong,kopvlees e.d. voor ongeveer €1,50. jamer voor mij en mijn honden maar gelukkig voor de koeien van de zorgboerderij gaan er maar weinig koeien naar de slager.
Door Sella
#608585
Ik heb 6 euro ingevuld omdat ik kalfstong wel wat duurder gekocht heb.
Maar ik ben dol gelukkig met de prijsjes die in in aartswoud betaal en dan zeg ik maximaal 4 euro.
De 6 euro is echt een uitschieter. Ik ben een bevriende slager aan het bewerken mij wat slachtafval te geven. Alleen kom ik hem op het moment niet zoveel tegen :thumbdown:
Door Cin
#613499
Ik heb hier vanmorgen hard over zitten nadenken, op weg naar de Islam in Rotterdam...

Ik heb 6 euro gestemd, wilde eigelijk 5 euro stemmen als maximum maar die staat er niet bij.
Mijn twee honden eten met dag samen 450 gram, dus ik heb geen grote eters.

Ik heb ontzettend weinig vrije tijd in mijn leven en dus dat beetje vrije tijd wat ik WEL heb, daar ben ik erg zuinig op en wil ik goed mee omspringen.
Voor mij is dus erg belangrijk dat ik met 1x Barf halen voor 2 maanden klaar ben. Ik betaal dan liever wat meer per kilo en ben voor 1x klaar bij de Islam )waar ik een uur voor in de auto moet zitten, dan dat ik meerdere adresjes heb en dus langer bezig ben om voer te halen.

Ik heb er dus het geld voor over om meer vrije tijd te hebben. Zoeken naar andere adresjes is niet mijn hobby (ik ga liever wat met mijn paarden doen) en dus ben ik liever voor meer geld per kilo sneller klaar.

Tijd kost geld bij mij ;-)
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#620327
Ik ook maximaal 6 euro.
Natuurlijk zijn veel dingen veel goedkoper, maar heel soms geef ik rond de 6 euro pkg. uit. Toevallig net nog 5,50 pkg voor lamsribben betaald. Die kan ik niet echt goedkoper vinden bij mij in de buurt en ik vind het toch belangrijk dat ze ervan eten.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door