Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door conleeuw
#559128
Kruimel schreef: Ik heb beeld ;D ;D ;D van die bruingroene dampen die langzaam de trap af kruipen ;D ;D ;D

Overigens gaat het hier wat anders toe, degene die verdreven wordt is de winderd 8)
zo lag Dot op een avond naast JC waar hij achter de PC zat, JC begon op een gegeven moment te kokhalsen...... van de stank van DOT !!! ;D ;D ;D hij stond binnen twee tellen buiten te snakken naar adem ;D Ik had het al eerder door, en had haar van naast de bank waar ik lag te luieren weggestuurd, vanwege de stank, zij ging dan maar bij JC liggen ;D ;D ;D
Door tieneke
#559283
conleeuw schreef: zo lag Dot op een avond naast JC waar hij achter de PC zat, JC begon op een gegeven moment te kokhalsen...... van de stank van DOT !!! ;D ;D ;D hij stond binnen twee tellen buiten te snakken naar adem ;D Ik had het al eerder door, en had haar van naast de bank waar ik lag te luieren weggestuurd, vanwege de stank, zij ging dan maar bij JC liggen ;D ;D ;D
Smerige hond ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door