Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door EdwinK
#597321
Omdat ritueel verbranden van de brokjes niet mocht (millieu-vervuiling) zijn ze vandaag dan toch maar de Bammens (container) in gegaan. Eindelijk af van die rommel, nadat het hier bijna een jaar heeft gestaan.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#597370
Edwin en Brenda schreef: Omdat ritueel verbranden van de brokjes niet mocht (millieu-vervuiling) zijn ze vandaag dan toch maar de Bammens (container) in gegaan. Eindelijk af van die rommel, nadat het hier bijna een jaar heeft gestaan.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Nitus
#597381
Edwin en Brenda schreef: Omdat ritueel verbranden van de brokjes niet mocht (millieu-vervuiling) zijn ze vandaag dan toch maar de Bammens (container) in gegaan. Eindelijk af van die rommel, nadat het hier bijna een jaar heeft gestaan.
Gefeliciteerd!!! 8)
Door amber9960
#597570
geen haar op mijn hoofd die er aan denkt die aan iemand anders te geven,ook al weet ik dat het iemand is die brokken voert.Ik heb ze gewoon weggegooid. Ik wil niet op mijn geweten hebben dat ik er aan mee help welke hond dan ook die rommel te voederen.
Zonde van het geld? denk het niet zou meer zonde van die arme hond zijn die ze zou krijgen.
Door Laura2004
#598515
amber9960 schreef: geen haar op mijn hoofd die er aan denkt die aan iemand anders te geven,ook al weet ik dat het iemand is die brokken voert.Ik heb ze gewoon weggegooid. Ik wil niet op mijn geweten hebben dat ik er aan mee help welke hond dan ook die rommel te voederen.
Zonde van het geld? denk het niet zou meer zonde van die arme hond zijn die ze zou krijgen.
Je had ze ook aan het asiel kunnen geven, die hebben er wat aan, die honden krijgen toch brokken en als jij ze aan het asiel had gegeven hadden ze een tijdje gratis kunnen eten.
Door Borke
#598540
Laura2004 schreef: Je had ze ook aan het asiel kunnen geven, die hebben er wat aan, die honden krijgen toch brokken en als jij ze aan het asiel had gegeven hadden ze een tijdje gratis kunnen eten.
Ik heb zowel de restanten honden- als kattenbrokken aan de dierenambulance gegeven en dat gaf me een dubbel goed gevoel  :) ;D
Gebruikersavatar
Door Madera
#598891
AstridStraver schreef: Ik heb zowel de restanten honden- als kattenbrokken aan de dierenambulance gegeven en dat gaf me een dubbel goed gevoel :) ;D
hier van t weekend nog een zak brokken gehaald en in t asiel gedumpt... ik krijg bij mijn vakantie een zak brokken(nouja een voucher voor een zak brokken).. meteen even het asiel gebeld en gevraagd of ze die wilde hebben...
#599035
hier ook meteen alle brokken naar het asiel gebracht, ze vierden bijna een feestje voor me!!!  Vooral de struvietbrokken waren erg welkom, ik had daar ook nog vlees van gehaald, die man was zo blij dat het leek of ie het zelf op ging eten haha.. Ik vond het helemaal niet erg om het naar het asiel te brengen, daar krijgen de honden toch brok (alhoewel mij al meteen is aangeraden om versvlees te gaan voeren door iemand daar haha)..

Ik had alleen bij thuiskomst even pijn in mijn hart voor de struvietbrokken (meer van wat nou als Bella's urine straks niet goed is??) maar gelukkig was vriendlief wel standvastig genoeg en heeft ie me eroverheen gepraat haha
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door