Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tieneke
#548447
Hier gingen jaren terug de 4 nieuwe grote zakken brokken meteen bij het grofvuil ;)
Ze hebben onze eerste hond alleen maar jeuk en andere ellende bezorgd,ik was zo blij dat die smerige zooi weg was,zeker na heel veel soorten te hebben geprobeerd....het ene merk was nog rotter dan de andere :-X
En ons zorgenkindje knapte toch een partij op met zijn versvlees ;)
Door *Robin*
#548862
ik was eigenlijk niet zo verbaast dat brokken zo slecht waren. ik heb ze met alle liefde aan mijn moeder gegeven, die wil niet aan vers >:( maarja ik was het iig kwijt en zij was er blij mee. eerst wou ik het aan de dieren ambulance geven, maar het kwam er maar niet van. ik ben blij dat ik dat blik en die zakjes kwijt ben.
Door Lil
#549182
Hier is het ook naar het asiel gegaan, was voor veel geld (een van de katten stond op struvietdieet) enne ze waren super blij in het asiel. Ik ook, had ik meteen aan een goed doel geschonken.
Door Remke
#549192
Jan gaf ze stiekum tussendoor wat brokjes, want ze waren zo zielig en hadden zo'n honger. ??? Ik zei dan dat ze even later vlees zouden krijgen en dat dat niet hoeft. Hij had er dus blijkbaar mee moeite mee dan ik.
Door tieneke
#549397
Remke schreef: Jan gaf ze stiekum tussendoor wat brokjes, want ze waren zo zielig en hadden zo'n honger. ??? Ik zei dan dat ze even later vlees zouden krijgen en dat dat niet hoeft. Hij had er dus blijkbaar mee moeite mee dan ik.
Brokken door de plee trekken dan kan Jan ze in ieder geval niet meer stiekum geven ;)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#549573
Lil schreef: Hier is het ook naar het asiel gegaan, was voor veel geld (een van de katten stond op struvietdieet) enne ze waren super blij in het asiel. Ik ook, had ik meteen aan een goed doel geschonken.
Hier hoefde het asiel ze niet. Was alleen maar lastig ::)
Door *Robin*
#550329
Angelique schreef: Hier hoefde het asiel ze niet. Was alleen maar lastig ::)
wat een raar asiel ??? je moet toch juist blij zijn met giften?? hoezo was het alleen maar lastig dan?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#551010
Robin86 schreef: wat een raar asiel ??? je moet toch juist blij zijn met giften?? hoezo was het alleen maar lastig dan?
Omdat ze een vast "merk" brokken hadden en als ze dan tussendoor andere merken moesten gaan voeren was de kans op diarree e.d. groter en daar hadden ze geen trek in ::) Ik viel 'm ook echt lastig hiermee, dat kwam duidelijk over aan de telefoon ::)
Door *Robin*
#551074
nou lekker >:( dan krijg je ook echt "zin" om nog eens iets goeds te doen voor een instantie ::)
De meeste mensen kan het geen ruk schelen dat asiels zo vol zitten en weinig geld hebben om de dieren goed te verzorgen :-\
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door