Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door judith1967
#552087
Nou,ik had er geen moeite mee.Maar Cairo kotste van die brok(nierdieet) en zijn vacht was ook erg lelijk.
Had ik daarintegen nog Cavom gevoerd,had ik er mss ook wel moeite mee gehad. :-[
Door Borke
#552088
Ik voelde een groot gevoel van triomf, glorie en overwinning toen ik de zakken verzegeld had en wegbracht naar de dierenambulance - waar ze er nog heel blij mee waren ook. Dan voel je je ook nog een goed mens als je weer anar huis rijd.

Die vreugde heb ik twee keer meegemaakt, eerst met het hondenvoer en later met de katten.

Vroeger dacht ik dat brokken makkeljik waren omdat je ze overal kon krijgen, niet waar want je eigen merk hadden ze niet overal als je Prins voerde zoals wij...
Nu weet ik wel beter, kip of ruindvlees is overal te koop, dat maakt Barfen makkelijker dan kvv voeren ;D
Door Bianca75
#552822
Van de ene op de andere dag zo op kvv overgegaan, ik was het zo zat dat vooral Bowy het zo slecht deed op de brokken. Heb er absoluut geen moeite mee gehad om 5 kg. zo in de Otto te mieteren, het was eerder een opluchting. ;D
Door pallas
#557191
Ik had thuis nog een grote zak (geloof 30 kg?) royal canine high energi staan, heb ze aan een kennis gegeven.

het grappige is dat die kennis nu ook meer en meer vers gaat voeren ;)
Door tieneke
#557265
pallas schreef: Ik had thuis nog een grote zak (geloof 30 kg?) royal canine high energi staan, heb ze aan een kennis gegeven.

het grappige is dat die kennis nu ook meer en meer vers gaat voeren ;)
Die heeft hier natuurlijk gelezen wat er allemaal in zit ;D ;D
Door pallas
#557587
tieneke schreef: Die heeft hier natuurlijk gelezen wat er allemaal in zit ;D ;D
hela hola, ze is nog niet van alle troep af (helaas)
maar als ik weer eens vlees ingeslagen heb, wil ze graag ook wat voor haar hond :) ze geeft één of twee keer per week een vlees maaltijd met kippekarkas of nekken.
nou ja het begin is er zullen we maar denken.
Door Femke
#557911
ik heb toen de laatste zak Euk aan de achterburen gegeven. Dat was zo'n tokkie-familie met iedere week weer een andere club honden en katten. Had ik geen moeite mee: die dieren gaan zowiezo nooit op vers.
Door Truus
#557986
peerle schreef: wat is een tokkie-familie ?
;DIn Nederland hebben we een programma gehad over een Familie en dat waren de Tokkies. Het waren mensen die niet echt de doorsnee Nederlanders waren ;) ;D
Laatst gewijzigd door Truus op za 27 mei 2006, 12:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tieneke
#557988
Truus schreef: ;DIn Nederland hebben we een programma gehad over een Familie en dat waren de Tokkies. Het waren mensen die niet echt de doorsnee Nederlanders waren ;) ;D
Je zegt het nog netjes ;) ;D ;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door