Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door EdwinK
#558121
Mieke L. schreef: Nou eerlijk gezegd helemaal niet. Ik had nog wat Hills brokjes over en wist niemand om ze te geven. Ze hebben nog een tijdje in de kast gestaan maar op een gegeven moment heb ik ze in de vuilnisbak gegooid. (was open aangebroken zak) Ik was blij dat ik ervan af was.
Ik heb nog steeds een zak Hills staan, waar een 200 gram uit gehaald is. Daarna ben ik overgegaan naar Smuldier/Duck en nu langzaam naar BARF. Maar omdat het een dieet voer is, raak ik het aan de straatstenen niet kwijt, tja ik denk dat ik het maar eens in de kliko gooi.
Door tieneke
#558124
Edwin en Brenda schreef: Ik heb nog steeds een zak Hills staan, waar een 200 gram uit gehaald is. Daarna ben ik overgegaan naar Smuldier/Duck en nu langzaam naar BARF. Maar omdat het een dieet voer is, raak ik het aan de straatstenen niet kwijt, tja ik denk dat ik het maar eens in de kliko gooi.
Zeer verstandig 8) ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#558156
Edwin en Brenda schreef: Ik heb nog steeds een zak Hills staan, waar een 200 gram uit gehaald is. Daarna ben ik overgegaan naar Smuldier/Duck en nu langzaam naar BARF. Maar omdat het een dieet voer is, raak ik het aan de straatstenen niet kwijt, tja ik denk dat ik het maar eens in de kliko gooi.
Astu Afbeelding
Door Femke
#558186
Edwin en Brenda schreef: Ik heb nog steeds een zak Hills staan, waar een 200 gram uit gehaald is. Daarna ben ik overgegaan naar Smuldier/Duck en nu langzaam naar BARF. Maar omdat het een dieet voer is, raak ik het aan de straatstenen niet kwijt, tja ik denk dat ik het maar eens in de kliko gooi.
als het dieetvoer is van de DA zou ik contact met de DA opnemen. Misschien is er nog wel iemand die die brokken voert, en kun je die er blij mee maken?

"Dag meneer de DA, ik had toch van die supergoeie dieetbrokken van u gekregen? Nou ik voer die zooi niet meer 8)"

Ik bedoel er maar mee te zeggen: dieetbrokken zijn vaak vreselijk duur, en misschien kan iemand met een smalle beurs ze wel gebruiken ;)
Door EdwinK
#558332
Ze waren zeker duur, ruim 20 euro voor 2 of 3 kilo.

Heb echter geen contact meer met die dierenarts. Ik zal de assistent eens bellen, of anders het dierenziekenhuis in Rotterdam.
Door ~Joke~
#565868
Ik meende dat je Hill's terug mag brengen: niet goed geld terug. Moet je even op de zak kijken.
ps
Ik heb even gegoogled
Dit staat op de site bij science plan:
100% tevredenheid gegarandeerd
We zijn zo overtuigd dat uw huisdier van Science Plan zal smullen dat we een volledige geld-teruggarantie bieden.

Dit geldt ook voor het dieetvoer.
Laatst gewijzigd door ~Joke~ op wo 07 jun 2006, 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tieneke
#565883
Femke schreef: als het dieetvoer is van de DA zou ik contact met de DA opnemen. Misschien is er nog wel iemand die die brokken voert, en kun je die er blij mee maken?

"Dag meneer de DA, ik had toch van die supergoeie dieetbrokken van u gekregen? Nou ik voer die zooi niet meer 8)"

Ik bedoel er maar mee te zeggen: dieetbrokken zijn vaak vreselijk duur, en misschien kan iemand met een smalle beurs ze wel gebruiken ;)
Ik denk echt niet dat de Da zegt dat hij/zij er iemand voor weet ;)zit deze persoon wel in zijn eigen zakken toch? :-X
Gebruikersavatar
Door pike
#566007
nou ik heb ook alles weggegeven. Ik heb er geen probleem mee het aan iemand te gevens wiens hond het goed doet op dat soort brokken. Gisteren is de zak met farmfood dus de deur uitgegaan. Zonder moeite want het alternatief is weggooien. Die mevrouw was er blij mee. Haar hond is levenslustig en glimt alle kanten op. Hij krijgt af en toe kvv en daarnaast vangt hij zelf regelmatig een muis en die eet hij dan op (jakkes).
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#566282
Ik heb vorige week het laatste restje van de dieetbrokken van mijn hondjes in de kliko gekieperd. Het stond daar al maanden niets te doen en toen ik de deksel opendeed, vond ik het bijzonder chemisch stinken :-X
Door Rajzcek
#569610
Ach als je dieet brokken over hebt kan je een gratis advertentie bij de dierenarts of supermarkt ophangen.Menig mens met een kleine beurs,en een dure dieetbrok hond is er misschien heel erg blij mee :)Heb je toch een beter gevoel als weg gooien vindt ik,en gewone brokvoeding daar is altijd wel een liefhebber voor.Zeker als het gratis is...hahahaha :D Maar zonder te dollen,ik vind weggooien echt zonde als ze nog goed zijn.Doe een "goede"daad (nou ja goed?) en geef alles wat nog goed is weg.Uiteraard geen bedorven brokken.Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik nooit bedorven brok gezien heb!!Kunnen die dingen wel bederven,met een bijna overdosis aan anti oxidanten!! ??? ???
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#569615
Niet helemaal met je eens:
a) waren het er nog maar weinig, voor mijn meiden denk ik nog voor 2 dagen;
b) waren ze al erg lang uit de verpakking en heb geen idee hoe lang iets dergelijks houdbaar is;
c) dieetbrokken waren voorgeschreven door een dierenarts op basis van een bepaald medisch beeld van mijn honden, hoe kan ik bepalen of dat voor een andere hond ook geldt?
d) ik wil niemand iets cadeau doen dat ik niet goed genoeg (meer) vind voor mijn eigen honden... ;)
Gebruikersavatar
Door pike
#573830
de hills is naar twee jack russels, de farmfood naar een schnauzer en iets onbestemds, de dieetbrok heb ik weggegooid, ook met het idee, hij is op voorschrift, wel nog goed maar ik vind het pas echt troep dus weg er mee dan maar. Ik heb nog allerlei snoep staan. Zat er aan te denken om dat ook weg te geven, maar dan zie ik weer al die honden voor me die eigenlijk toch al te dik zijn. Morgen komt de vuilniswagen dus dan gaan ze mooi mee! Maak nu mijn eigen vleessnoepjes in de oven, die worden zéér gewaardeerd!
Door EdwinK
#576719
Joke Miedema schreef: Ik meende dat je Hill's terug mag brengen: niet goed geld terug. Moet je even op de zak kijken.
ps
Ik heb even gegoogled
Dit staat op de site bij science plan:
100% tevredenheid gegarandeerd
We zijn zo overtuigd dat uw huisdier van Science Plan zal smullen dat we een volledige geld-teruggarantie bieden.

Dit geldt ook voor het dieetvoer.
Goed. Ik zal eens kijken wat ik nog kan doen. En anders gaat het toch maar in de Kliko.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door