Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door nikèdog2000
#531709
weet je dat loop ik me nu toch al een paar weken aftevragen.
ik barf nu al meer dan 1 jaar
maar mijn ene cavalier krijgt langere haren
was een ontplofte cavia na de castratie[lizzy]
het wordt steeds dieper rood en gaat steeds meer glimmen
ik ben iedere keer weer verbaast als ik naar hem kijk.
gewoon een genot om te zien.
verleden zondag naar de cavaljeedee geweest
er was niet 1 cavalier met zo'n bespiering als de mijne
apen trots ben ik op hem
Door nelb
#531826
tut tut tut, dan heb je die van mij nog niet gezien!!!!!!!!!! ;D ;D ;D ;D ;D

En we kunnen best eens wat afspreken om te vergelijken, want zover ten zuiden van de Gorinchemse brug woon je toch niet?
Nel
Door nelb
#531933
oepsssssssssssss, das wel ver. Ik dacht Made, maar je woont in Hoogmade zie ik. Das ff wat anders.

Nel
Door Lizzy
#532092
Twiz schreef: Lizzy, heeft Linga misschien ergens ver weg in haar voorouders bruine spikkels, ik gok maar wat hoor?
Haar vader is bruin :D! Maar ik denk zelf dat het 'm daar niet in zit... Haar stippen waren echt diep diep diep zwart... Tot voor kort... Tenminste, een paar dan he. 99,9% is nog steeds git-zwart. Ik denk dat het een combinatie kan zijn van hormonen (ze moet voor de 1ste keer loops worden) en de rui. Ik hoop dat haar stippen weer vanzelf zwarter worden. Ik geef haar nu wel wat zeewier extra.
Laatst gewijzigd door Lizzy op di 18 apr 2006, 12:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Qwertu
#532412
AstridStraver schreef: Ze vragen mij ook vaak of wij Borke wassen (hij is ook zwart/wit) en hij is nog nooit van zijn leven gewassen ;D
Grappig is dat he. Komt bij dat mijn hond graag door troep heen baggert. Echte viespeuk is het, maar ze ziet eruit als een "pas gewassen" hond. Toch handig dat verse voer ;D
Door Filou
#532727
Ik gaf vroeger brok... Filou zn vacht blonk, tot een paar weken na zijn bad... daarna was het dof. Ik barf nu sinds oktober 2005. Begin december, ten laatste halverwege december, is Filou de laatste keer in bad geweest... Sindsdien blijft Filou gewoonweg glanzen! Hij is sedertdien niet meer in bad geweest. Geweldig vind ik het. Hij stinkt zelfs niet ;D
Door EdwinK
#537080
Ik zat juist te denken dat Brenda een heldere kleur wit heeft, en haar zwarte vlekken ook veel dieper zijn. En dan BARF't ze nog niet eens echt.
Door judith1967
#537110
Cairo kreeg ook een veel mooier vacht van de kvv,van de brok(d.a)werd zijn vacht echt heel dof van,leek wel een soort van grauwe gloed eroverheen.
Door Pindy
#537216
onze Bull zijn vacht glanst ook veel mooier sinds we barfen. ook valt het me op dat zijn vacht niet ,,ruikt'' terwijl ik dat soms bij andere honden wel vind. die hebben zo'n erg aanwezige geur bij zich. ook is Bull zijn kleur intenser aan het worden. hij is zwart goudgeel ,,gemarmerd'''en het goudgele word steeds helderder en zijn zwart steeds dieper. wat ben ik toch blij met mijn barfbull :D
Door Shifra en Sharel
#537225
Ik merk het aan Shifra, haar vacht was altijd dof wanneer ze loops moest worden.
Zelf zie ik wel aan dr vacht wanneer het weer zover is, maar haar vacht glimt dan nog steeds.

Ook met Sharel, vind ik dat haar bruin, mooi diep van kleur is, ook tegen dr loopsheid.
Dat zijn de dingen die mij het meeste zijn opgevallen.
Omdat juist tegen die periode, ze er voorheen niet uitzagen ::)
Door Rajzcek
#570421
Even een reactie op diepere kleuren met natuurlijk gevoerde honden.Ik denk dat het wel klopt dat natuurlijk gevoerde honden beter in hun velletje zitten.Alleen Lieve 14 heb jij voor het eerst een Shih-Tzu??Je schreef dat dit ras NIET verhaard!!Wij hebben al 15 jaar dit ras,als liefhebbers,als beperkte fokkers en als exposanten.Ook dit kleine ras voerden wij natuurlijk,en ze hadden een schitterende vacht.Maarrrr niet verharen?????Komt bij jouw Shih-Tzu nooit de ondervacht er helemaal uit?Wij hebben negen volwassen Shih-Tzu gehad,en o wee als ze hun ondervacht lieten vallen.Overal HAAR en nog eens HAAR!Dus een Shih-Tzu verliest wel degelijk haren,al kan je door veel te borstelen veel haar opvangen en weg gooien.Je kunt ons daar echt in geloven. :D
Gebruikersavatar
Door pike
#570440
Qwertu schreef: Grappig is dat he. Komt bij dat mijn hond graag door troep heen baggert. Echte viespeuk is het, maar ze ziet eruit als een "pas gewassen" hond. Toch handig dat verse voer ;D

Ik heb ook zo'n viespeuk - eerst even lekker door de sloot, vervolgens rollen en wrijven door de modder, en als we dan nog een hoopje zand tegenkomen... juist ja, paneren die handel ;D;D en je wil niet weten hoe die er dan uit ziet. Volgens mij kan daar geen barfdieet wat aan doen ???
Door Qwertu
#571408
pike schreef: Ik heb ook zo'n viespeuk - eerst even lekker door de sloot, vervolgens rollen en wrijven door de modder, en als we dan nog een hoopje zand tegenkomen... juist ja, paneren die handel ;D;D en je wil niet weten hoe die er dan uit ziet. Volgens mij kan daar geen barfdieet wat aan doen ???
;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#574626
pike schreef: Ik heb ook zo'n viespeuk - eerst even lekker door de sloot, vervolgens rollen en wrijven door de modder, en als we dan nog een hoopje zand tegenkomen... juist ja, paneren die handel ;D;D en je wil niet weten hoe die er dan uit ziet. Volgens mij kan daar geen barfdieet wat aan doen ???
Uh neuh ;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door