Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Cathelijn
#522222
ik heb Jonas net ook haas/konijn gegeven. Overgenomen van Erica die dacht dat ze me hert had meegegeven (kon je ook niet zien van de buitenkant). Jonas heeft smakelijk gegeten, Floor heeft er alleen naast gelegen en eet nu zalm ;D
Door Remke
#522225
202Spots schreef: Wanneer je naar Tieneke gaat,dan word het wel 'n hele lange wandel hoor, ;D

Lubnik is verweggieskantop ;)

Oh wacht...je wil ze bij muts ophalen zeker?
Sorry..weet niet waar...
Waarrrr is Lubnik? Mappy.nl maakt er Bunnik van.... En wat wil Mutsie er voor hebben? En hoe groot zijn de konijnen?
Kan ook een vraag zijn voor Garicha.
Laatst gewijzigd door Remke op za 01 apr 2006, 18:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Door roefus
#522232
Remke schreef: Waarrrr is Lubnik? Mappy.nl maakt er Bunnik van.... En wat wil Mutsie er voor hebben? En hoe groot zijn de konijnen?
Kan ook een vraag zijn voor Garicha.
;D ;D ;D Hier wordt konijn erg lekker gevonden (en mijn budget vindt dat NIET leuk :().
Dus als je TOCH naar Lubnik rijdt, zeg Tieneke dan om wat extra voorraad in te slaan (haal ik het daarna wel bij je op :D).

Vraag me trouwens af of er niet een groot verschil bestaat tussen 'wild en tam' konijn.
Tot nu toe, gaf ik enkel tam konijn (kan nog niets anders vinden).
Kan me wel voorstellen dat dat qua smaak behoorlijk anders kan vallen.
Door Remke
#522242
roefus schreef: ;D ;D ;D Hier wordt konijn erg lekker gevonden (en mijn budget vindt dat NIET leuk :().
Dus als je TOCH naar Lubnik rijdt, zeg Tieneke dan om wat extra voorraad in te slaan (haal ik het daarna wel bij je op :D).

Vraag me trouwens af of er niet een groot verschil bestaat tussen 'wild en tam' konijn.
Tot nu toe, gaf ik enkel tam konijn (kan nog niets anders vinden).
Kan me wel voorstellen dat dat qua smaak behoorlijk anders kan vallen.
Ja dan moet ik even op de terugweg gaan want anders wordt het zo'n gesleep. Maareh ik wil wel ff weten waar Lubnik ligt. En waar jij woont Roefus/ Christa
Door roefus
#522245
Remke schreef: Ja dan moet ik even op de terugweg gaan want anders wordt het zo'n gesleep. Maareh ik wil wel ff weten waar Lubnik ligt. En waar jij woont Roefus/ Christa
Haha, Lubnik ligt in Tsjechië..... ;D ;D ;D
Daar kan het wel heel goedkoop zijn, maar dat maakt de benzine-kosten er niet beter op. :P
Ik woon in Weert (n.l.), maar ik denk dat je er niet voor naar Lubnik gaat (flauw hè?)
Door roefus
#522256
Haha, arme Remke...doe maar niet....
Alhoewel, ik houd me aanbevolen voor je voorstel !!! ;D
Door Remke
#522277
Ooooooh ok. Nee vorig jaar gingen we naar Duitsland bij het zwarte woud, 8 uur rijden. 2 dagen later moesten we weer terug omdat Rhana was overleden...
Ik stel ook voor dat mensen hun lokatie invullen in hun profiel. Maar zit er iemand in Nederland die konijnen in de aanbieding heeft?

Want Karin woont toch niet in verweggistan?

Anders ga ik misschien bij dhr Bakker een konijn halen. Dan ga ik toch maar wel mee op paas-schoonfamilie-visite in Bovenkarspel, die deal hadden we gemaakt ik en mijn vriend :D Ik wacht nog even op de info over de prijs.
Laatst gewijzigd door Remke op za 01 apr 2006, 19:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Door mutsie
#522326
Nou ik woon in lelystad.

ik heb maar 2 konijnen van 1 kilo ieder.
(al netjes in stukken gehakt ;D,).

Ruilen voor wat geitenribben van het islamcenter?

Maar ja, om nou helemaal hierheen te rijden voor die 2 konijnen?
hmm was vanmiddag bij de makro...

Karin
Door mutsie
#522344
O, nou ja, 2 kilo?(kan ik gelijk de kwaliteit eens bekijken)
Als het te klein is, dan doe ik het wel in de vleesmolen.

in 1 stuk is 1x de tanden in gezet (en toen losgelaten)

Het is diepgevroren, dan wel niet in chihuahua stukjes.

Karin
Door Remke
#522508
mutsie schreef: O, nou ja, 2 kilo?(kan ik gelijk de kwaliteit eens bekijken)
Als het te klein is, dan doe ik het wel in de vleesmolen.

in 1 stuk is 1x de tanden in gezet (en toen losgelaten)

Het is diepgevroren, dan wel niet in chihuahua stukjes.

Karin
Ok ik zal even kijken wanneer mijn vriend er heen wil rijden. We hebben vandaag een vriendin verhuist die nogal chaotisch is dus dat was geen pretje.
Door herder_lover
#522512
Remke schreef:
Ik stel ook voor dat mensen hun lokatie invullen in hun profiel.
Uh, dat hebben de meesten toch ook (en Tieneke zeker) ??? ::)
Door tieneke
#522558
herder_lover schreef: Uh, dat hebben de meesten toch ook (en Tieneke zeker) ??? ::)
Staat zelfs nog onder mijn foto iets over ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door