Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#520590
bas rouge schreef: Tjonge jonge, groei ik langzaam toe aan het idee koppen te voeren, krijg je dit bij het ontbijt op je pc :o.... ik ben weer 10 stappen verder verwijderd van de koppen.
Les 1: open nooit dit soort topics voordat je gegeten hebt ;D
Door Ike
#520877
Tja, er mogen eigenlijk wel wat waarschuwingen gegeven worden als je je hier aanmeld :

Barfplaats is verslavend

Betreed deze site niet met een lege maag

Je kan er agressie door ontwikkelen ( met bijl schedels bewerken/of met kettingzagen ::))

Wie weet er nog een paar?
Door Peet
#520880
je kan er nachtmerries van krijgen....

pas op: bloederige beelden

onder de 18? dan onder begeleiding kijken

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Angelique
#520930
Ike schreef: Tja, er mogen eigenlijk wel wat waarschuwingen gegeven worden als je je hier aanmeld :



Betreed deze site niet met een lege maag

Afbeelding Betreed deze site niet met een volle maag.







(leeg gaat die vanzelf ;D)
Door 202spots
#520937
Zet jezelf niet voor schut door over gebleven tanden en andere onherkenbare bot fragmenten naar het Politie Bureau te brengen voor identificatie onderzoek... 8)
Door herder_lover
#521016
202Spots schreef: Zet jezelf niet voor schut door over gebleven tanden en andere onherkenbare bot fragmenten naar het Politie Bureau te brengen voor identificatie onderzoek... 8)
praat je uit ervaring? ;D
Door 202spots
#521141
tieneke schreef: Nee,waren 2 andere bp leden ;) ;D ;D ;D ;D
Nou ...leden...leden....uh......sesijnweldebaashierhoor!! 8)
Door Elf
#521520
AstridStraver schreef:

We nemen wel een zalmkop, dat is stoer genoeg voor ons :D
...(fluister fluister....) die heb ik ook een keer weggegooid omdat ie me zo aan lag te kijken vanuit de vriezer.....

ben er inmiddels overheen, maar lamskoppen enzo voorlopig nog niet hier.
Door herder_lover
#522202
202Spots schreef: Nou ...leden...leden....uh......sesijnweldebaashierhoor!! 8)
dát verhaal wil ik wel eens horen (is wel OT natuurlijk, maar mag ook ergens anders hoor ;) )
Door 202spots
#522423
herder_lover schreef: dát verhaal wil ik wel eens horen (is wel OT natuurlijk, maar mag ook ergens anders hoor ;) )
Ik kan de topic niet meer vinden!!!! ???
Maar in 't kort....
Pinkel had "iets vreemds" gekotst...L&L hadden 'n vaag vermoeden dat Pinkel "ergens" ,tijdens de wandel,misschien 'n lijk van 'n persoon had opgegraven en toen een van de kiezen (of iets anders) van dat persoon had opgevreten....
Omdat ze het toch wel raar idee vonden, brachten ze 't overblijfsel in kwestie dus heel netjes naar de politie,zodat er onderzoek kon worden gedaan of 't "bewijs" ook werkelijk van 'n menselijk persoon zou zijn.....Afbeelding

Na 'n eindeloze en spannende wacht tijd kwam toen eindelijk het langdurig ondezoek tot 'n einde....

En de uitslag was..........................................................Afbeelding
drumroll.............................Afbeelding





stukkie kippebotje.....Afbeelding
Afbeelding
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door