Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door herder_lover
#518570
202Spots schreef: Olie d'r afgieten voordat je 't geeft. ;)
schiet ik nog niet op dus met mijn olie ;D
Door Lizzy
#518571
Nou, visolie in een ander land bestellen of sardientjes geven. Wij hebben hier sardientjes in olijfolie. En olijfolie is prima (ze hebben er niks aan maar het is ook niet schadelijk). Hebben ze geen verse/rauwe sardientjes? Die bevatten ook veel omega 3. Net als zalm en alle andere verse vis! Als je aan vette vis kunt komen en je geeft dat bijv. 1 keer per week: dan heb je persee geen visolie nodig.
Door Lizzy
#518572
herder_lover schreef: schiet ik nog niet op dus met mijn olie ;D
Nee, de vis zelf bevat vetzuur. Precies dat vetzuur die je nodig hebt. Omega 3.
Door 202spots
#518575
herder_lover schreef: ook alleen dan van Seven Seas volgens mij :-[
Seven Seas maakt ook gewoon Fish Oil caps
Door herder_lover
#518576
hmm, schoonpa komt in april.... dus ik kan hem ook vragen wat mee te nemen.
Welke kan hij dan het beste (en eigenlijk ook het makkelijkste) kopen? Zo zonder problemen koopbaar bij Kruitvat of drogist? Naam? Hoeveelheid en prijs? Hij wil dan graag een volledig lijstje ;D
Door Lizzy
#520561
herder_lover schreef: hmm, schoonpa komt in april.... dus ik kan hem ook vragen wat mee te nemen.
Welke kan hij dan het beste (en eigenlijk ook het makkelijkste) kopen? Zo zonder problemen koopbaar bij Kruitvat of drogist? Naam? Hoeveelheid en prijs? Hij wil dan graag een volledig lijstje ;D
Ik zou zeggen: die van de HEMA. Die zijn goedkoop en prima en makkelijk verkrijgbaar. Ze heten "Krachtige Visolie" en dit zijn de prijzen:

50 softgels 6.90
100 softgels 11.50
Door Happy Tail
#528605
is er iemand bekend met de visolie van de dierdrogist? zag dat deze nu in de aanbieding is deze maand bij Van der Meer
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door