Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Mevroi Kruim
#514889
Weekje niks en dan weer eens proberen?
Ik heb ook een zo'n tiskont en die heeft dus wl eens 3 dagen niks gekregen vanwege gezever over groentemixjes. Moet je kijken hoe netjes de bak nu leeg gaat ;D
Het ergste vond hij dat Tara wel kreeg en hij niet ;D
Door tieneke
#514890
202Spots schreef: NEEEEEE..niet doen joh!!! ;D
Tinus eet die al zonder speciale toevoegingen :-X
Door tieneke
#514891
Ferro schreef: ei en knoflook al gedaan, lukt dus nie, es proberen met kaas dan
Als ie het dan nog niet eet :-\
Door tieneke
#514893
herder_lover schreef: honing er door? Huttekase? Cottage cheese? vis? pens? uh... nog meer? ::)
Blikje sardientjes?
Arme hond ::) ::) ;D ;D
Door herder_lover
#514898
ja de sardien he, niet het blikje ;D eventueel haring in tomatensaus eens proberen?
Door Ferro
#514908
Wel, al honing, melk, yughurt, alle soorten vlees, brood (jaja, kweet et, mag ni), knoflook, eieren, pens nog nie, maar we kopen een volledige pens die we in lappen van 1kg snijden, voel er niet echt iets voor om die in kleine stukjes te gaan snijden + dan zal ie de pens uithalen en de rest laten liggen :-\
Door roefus
#514909
Hahahahahaha.......ik lig nu werkelijk in een DEUK ....

Ik kom niet meer bij......waar is mijn opfrisser ???? ??? ::) ;D

Al die arme hondjes, die arme hondjes.....zieLIGGG...de stakkers.

En YESSS......ik ben net zo gek.
Sardines in tomatensaus erdoor, gehakt, volle yoghurt, ei, geitenkaas, gesneden levertjes, wat éxtra koud-geslagen honing.........

Roefffffffiiiiieeee....het is BEST lekker.
Met een LEPEL.......mjjjj...mjjjj...mjammie......
Door Hilde
#514934
Heb je al geprobeert om de verschillende soorten groenten/ fruit eerst apart te geven. Ik ben zelf heel simpel begonnen, gewoon alleen wortel. En dat gemengd met gehakt en eitje of sardientje o.i.d. En zo elke keer een andere groente toegevoegd. Donna moest eerst niets van appel hebben. Dat heb ik er toen een tijdje uit gelaten en gewoon alle andere dingen wel gegeven. Nu eet ze wel appel. Maar ik houd het nog steeds simpel, alleen groente van het seizoen en niets exotisch.
Door herder_lover
#514937
Ferro schreef: pens nog nie, maar we kopen een volledige pens die we in lappen van 1kg snijden, voel er niet echt iets voor om die in kleine stukjes te gaan snijden + dan zal ie de pens uithalen en de rest laten liggen :-\
je kan ok kvv pens kopen zoals runner pens of smuldier pens. Die kun je er wel doorheen mengen (met een lepeltje ;) )
Door Lizzy
#514938
Heb je al geprobeerd om een heeeeeel klein beetje groente te voeren. Dus in plaats van bijv. 15% groentemix een % of 3 a 5 te gaan voeren? Misschien dat hij kleine beetjes nog net wel wil eten?
Door geer
#514939
Offeeee....geen groente en fruit meer geven? 8)
Door Lizzy
#514949
geer schreef: Offeeee....geen groente en fruit meer geven? 8)
Ja, kan zeker ook nog! Maar ik zou zelf eerst toch een beetje proberen....
Door 202spots
#514980
Lizzy schreef: Heb je al geprobeerd om een heeeeeel klein beetje groente te voeren. Dus in plaats van bijv. 15% groentemix een % of 3 a 5 te gaan voeren? Misschien dat hij kleine beetjes nog net wel wil eten?
Ja daar zat ik ook aan te denken...
toen Cis d'r geen trek in groentemix had, ben ik met zegge en schrijve 'n teelepeltje begonnen...en dat door de vlees te mengen,na 'n week 2 teelepeltjes en zo ieder keer 'n heel klein beetje meer.
Nu vreet ze de bak weer leeg.
Dus ik raad je aan om gewoon proberen om 'n heel klein beetje groente door het eten doen en langzaam aan meer geven, wel altijd door ander eten doen.
Laatst gewijzigd door mahuni op di 21 mar 2006, 05:18, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door