Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tieneke
#513671
roefus schreef: aaaaahhhh.......da's zielig.
neem ik die van jou er wel bij ;D ;D ;D 8)
Zooooooo he :o
Rood of wit?
Door roefus
#513672
tieneke schreef: Zooooooo he :o
Rood of wit?
Rood.
Door tieneke
#513673
roefus schreef: Rood.
Gloeiende!!!!je blijft mooi van mijn cervene vino af he >:(
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#513680
;D :D ;D :D LOL!
(ik had nog niet eens aan die haakjes waarmee ze vissen vangen gedacht, hahaha, totdat jij dat schreef en toen dacht ik dat ik dom was...)
Door roefus
#513681
tieneke schreef: Gloeiende!!!!je blijft mooi van mijn cervene vino af he >:(
Sjee...krent ;D ;D ;D Ik neem wel dat goedkope landwijntje van mijzelf..... >:(
Door roefus
#513682
Saskia71 schreef: ;D :D ;D :D LOL!
(ik had nog niet eens aan die haakjes waarmee ze vissen vangen gedacht, hahaha, totdat jij dat schreef en toen dacht ik dat ik dom was...)
;D ;D ;D en ik dacht meteen aan die zielige vis met dat haakje in zijn bek.......... :o
Door tieneke
#513684
roefus schreef: Sjee...krent ;D ;D ;D Ik neem wel dat goedkope landwijntje van mijzelf..... >:(
Ik denk niet dat jij goedkoper uit gaat zijn dan me myself and y ;D...geldwolf!!! >:( ;D ;D
Door tieneke
#513690
tieneke schreef: 22 kronen per liter cervene vino :P
Maal 3 plus ongeveer 10 % ;D ;D
Door roefus
#513693
tieneke schreef: Ik denk niet dat jij goedkoper uit gaat zijn dan me myself and y ;D...geldwolf!!! >:( ;D ;D
Sjee......straks krijg ik op mijn kop (helemaal of topic....waar is Lupa....die zou mij al gewaarschuwd hebben ;D ).
Maar Tieneke, die van mij is heel goedkoop op dit moment.
Die flessen met stof erop...laat ik maar voor een ándere keer....als ik niet in mijn eentje heel zielig en alleen aan de pc zit.... ;D ;D
haha
Door roefus
#513696
tieneke schreef: Maal 3 plus ongeveer 10 % ;D ;D
haha....jij bent goedkoper uit ;D ;D ;D
Door tieneke
#513697
roefus schreef: Maar Tieneke, die van mij is heel goedkoop op dit moment.
Die flessen met stof erop...laat ik maar voor een ándere keer....als ik niet in mijn eentje heel zielig en alleen aan de pc zit.... ;D ;D
haha
Zeer verstandig ;)
Ik ga zo weer lekker naar bed...ohhhwww het is echt erg de laatste maanden....ik slaap soms wel 10- 12 uur achter elkaar :-[en lekker dat het is :P
Zelfs Jeanne en Renate plus familie waren nogal lui met ontwaken....Tsjechie he? ;D ;D 8) 8)schijnt de buitenlucht te zijn....
Door tieneke
#513699
roefus schreef: haha....jij bent goedkoper uit ;D ;D ;D
Heb je snel uitgerekend ;D
Door roefus
#513702
Ga jij maar lekker slapen....ik ook....gaat goed na slobber-wijntjes ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door