Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door danielle1980
#502937
hier eten er 4 naast elkaar, kaylee en bo uit 1 standaard en shane en essie uit een eigen standaard.
gaat prima, ze gaan nooit naar elkaars bak, nou ja dats niet waar.
shane staat te loeien tegen bo als ie t niet lust en dan komt bo t opeten van shane ::)
en ook kaylee geeft wel s wat aan bo. ;)

heel soms doe ik shane in de bench omdat hij gewoon langzaam eet en een moeilijke eter is, hij doet er soms wel half uur langer over dan de rest of hij geeft t dus weg.

maar meestal als ze barf krijgen pakken ze t uit de bak en gaan naar hun eigen plek om t op te eten.


maar als je ruzie hebt moet je ze gewoon even apart zetten met eten. ;)
want onnodig ruzie is erg jammer. :-\
Door Cindy de Wolf
#503143
Alle 5 de honden eten binnen en 2 ook naast elkaar. Dit heeft godzijdank nog nooit tot problemen of vechten geleid. Wel is het zo dat als er grotere stukken te verorberen zijn, ze dit uit hun bak pakken en op een kussen of in een mand gaan opeten en dan heb je een probleem met 4 manden/kussens en 5 honden. Eentje staat er dan altijd met het stuk vlees(bot) te wachten totdat er 1 het op heeft. En elke keer is dit weer een ander.

Cindy
Door Femke
#508025
Hier eten ze ook gezamenlijk in de keuken en de katten samen op de krabpaal. Maar zodra ik merk dat er spanning komt bij het eten - ik blijf er altijd bij - dan gaat er direct een deur tussen
Door daydo
#508984
Hier eten ze apart, kan anders de veiligheid van mijn border collie niet garanderen. Tenzij ik er echt blijf bij staan.
Als er geen eten in de buurt is, is er ook geen probleem.
Door missy21
#509934
missy en spike eten gewoon bij elkaar de voerbakken staan in hun standaard gewoon naast elkaar, alleen moet ik er wel bij blijven als ze iets te knagen hebben want missy is zo een goedzak die laat spike wel bij haar komen snuffelen maar als zij dan ff bij spike wil gaan kijken dan gromt ie meetsal toch wel.... voor de rest van het eten heb ik er geen probleem mee
Laatst gewijzigd door missy21 op za 11 mar 2006, 23:12, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door