Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tieneke
#481896
AstridStraver schreef:
Maar het is dat Tieneke het zegt, dat was in de tijd dat hij en kvv en BARF kreeg, nu wel alleen maar barfen is de ontlasting veel gelijkmatiger 8)
Ohh??? dus Borke had dezelfde problemen?
Door Borke
#481903
tieneke schreef: Ohh??? dus Borke had dezelfde problemen?
Dan liet de buurvrouw hem uit als ik wat langer van huis was en die wist niet hoe ze het moest brengen, maar er is iets mis met zijn ontlasting, bijna wit en het kwam er zo moeilijk uit, zij helemaal bezorgd. En ik "Oh niets aan de hand, dat zijn de kalfsribben..."
Door tieneke
#481904
AstridStraver schreef: Zo'n heerlijke warme drol die in die ijskoude sneeuw valt, ik denk dat je niet bij CSI hoeft te werken om dat te vinden ;D
He gadver... :-X
Nee ik ga wel op de reuk af ;D ;D
Door tieneke
#481909
AstridStraver schreef: Dan liet de buurvrouw hem uit als ik wat langer van huis was en die wist niet hoe ze het moest brengen, maar er is iets mis met zijn ontlasting, bijna wit en het kwam er zo moeilijk uit, zij helemaal bezorgd. En ik "Oh niets aan de hand, dat zijn de kalfsribben..."
Ja hier helemaal hetzelfde ;)
En ik gaf toch aardig bevleesde lamsribben en ander bot met zeker 50/50% verhouding.
Soms was de ontlasting zo hard/poederig dat het gewoon uit elkaar viel voordat de drol de grond raakte.
Denk niet dat ze het lekker vonden met persen op dat moment :-\
Door Borke
#481920
tieneke schreef: Denk niet dat ze het lekker vonden met persen op dat moment :-\
Inderdaad! Als ik toen wist wat ik nu weet, dan was ik veel eerder gaan BARFen, maar ja een pupje in de groei, dan ben je toch bang dat-ie niet alles binnen krijgt.
Overigens had hij er nog meer last van toen ik brokken/kvv en 1x per week een kalfsrib gaf....

Leuk op BP he, lekker over poep praten ;D
Door tieneke
#481931
AstridStraver schreef: Inderdaad! Als ik toen wist wat ik nu weet, dan was ik veel eerder gaan BARFen, maar ja een pupje in de groei, dan ben je toch bang dat-ie niet alles binnen krijgt.
Overigens had hij er nog meer last van toen ik brokken/kvv en 1x per week een kalfsrib gaf....

Leuk op BP he, lekker over poep praten ;D
Ja en daarom ben ik de nollebakmonsters tot zeker een half jaar kvv blijven geven,daarna was ik er zelf pas aan toe om voor de helft te gaan barfen.
Onze vorige volwassen Leonberger heeft wel een tijdje gebarft maar met hun durfde ik het niet echt aan...muts he? ;D ;D
Nu draai ik mijn hand er niet meer voor om 8)
Door Borke
#481942
tieneke schreef: Nu draai ik mijn hand er niet meer voor om 8)
Ach bij een eventuele volgende pup...?
Alhoewel drie van die giganten is wellicht wat teveel :o
Door tieneke
#481948
AstridStraver schreef: Ach bij een eventuele volgende pup...?
Alhoewel drie van die giganten is wellicht wat teveel :o
Ik wil er wel een puppie bij maar dan moeten we hier wel een beetje meer op orde zijn.
Nu al is een dag tekort :-\
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door