Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door herder_lover
#481302
[quote="Wanda"]
Maar zou het voor Dara niet fijner zijn als ze even wat rustiger van de eten kan bekomen?Het is maar een idee hoor misschien dat als ze echt helemaal apart haar eten kan verstouwen dat ze ook niet misselijk is?En ze b.v.een half uurtje ofzo even aprt zit?
Is het met alle eten of alleen vis?

Tineke
[/quote]in principe alleen met vis... en apart zitten? Nah dáár doe ik haar geen plezier mee ::)
En het is gewoon een adhd-tje en opsluiten lukt gewoon niet... ja in mijn slaapkamer, maar dat doe ik niet voor eten :-X
In mijn volgende huis wil ik wel een kennel achter het huis waar ze beiden hun eten krijgen (afzonderlijke kooien) en daarna in hun eigen gedeelte mogen lopen. Nu heb ik dat niet...
Door Sofie
#481401
Mij lijkt het ook dat ze vis niet echt lust...want anders zou ze denk ik alles uitspugen niet?
En doet ze dit met alle vis? Anders moet je eens andere dingen proberen zoals zalm, sardientjes, makreel,...
Door jasmijn
#481763
mijn hondje heeft soms te snel gegeten ( ik heb er maar 1) dan spuugt ze het uit en begind gewoon opnieuw :-X, en dan wat lanzamer zodat ze alles goed gekoud heeft :-X :-\
en omdat ze buiten woont en eet en ze het vaak dan ongeveer 10 na het eten doet heb ik het niet door en kan ze het gewoon weer opeten, ze moet het dan wel bij blijven want als ze er van weg loopt eten de kippen het op :-X ach ja krijgen die ook af en toe wat vlees binnen ;D
en misschien kan je ze na elkaar eten geven dan kunnen ze toch rustig eten zonder opgesoleten te laten zitten ( de eenen binnen geen eten ander buiten wel eten )
Door herder_lover
#481779
ik denk dat het bij Dara idd wel eens te vlug gaat, maar dat was ook zo toen ze alleen was (voor Nitro, na Nitro en ook voor Saiko).
Binnen houden is geen optie hier, alles staat de hele dag altijd open.... maar ligt denk ik wel mn aan vis, bij andere zaken merk ik het eigenlijk zelden (of dan eet ze het zelf weer op).
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door