Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door sharpie
#41461
lemaal mee eens.
Waarom zet jij niet gewoon de titel drs. in barf achter je naam? Misschien geloven ze je dan? 
Ach, wie het laatst lacht, hè. Ik wil hun honden over 5 of misschien 10 (als ze het halen) wel eens zien, en dan vergelijken hoeveel kwaaltjes ze hebben gehad, en hoeveel tandsteen en hoeveel drollen ze hebben geproduceerd 
Hahahahaaa
LOL LOL ;D ;D ;D
Door diana
#41587
heb het hier al eens ooit nergezet.
toen ik met mijn vers uit het asiel gehaalde boy ff naar de d.a ging voor een gratis apk zoals hij het noemde vond hij hem erg onder zijn gewicht slecht in de vacht en vreselijk stinken .
wilde hem daarom ook niet enten.
moest hem eerst maar ff op krachten bregengen...
hij zei al een beetje schuchter...dat ga jij zeker op je eigen manier doen he Diaan....met vlees.....
Dus hoef je ook geen speciale supplementen van hier he diaan???....haha
nou...na 4 weken terug ! met behulp van het satin-ball recept van paul en ruim 6 kilo in 4 weken!!! eraan.
en natuurlijk direct op vlees gezet...
terug naar de d.a.
Die dacht werkelijk dat ik een andere hond bij me had.
wilde echter nog 3 weken wachten voordat hij hem entte.
weer hetzelfde verhaal.
beter bewijs is er niet.
Door sharpie
#41640
Wat een triomf moet dat zijn geweest voor jou Diana.

Hoe kijkt je dierenarts nu eigenlijk tegen vlees voeding aan?

Heeft hij er nog wat over gezegt toen je bij hem kwam met je opgeknapte hond?
Laatst gewijzigd door sharpie op zo 18 jan 2004, 01:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#41668
Met mijn dierenarts heb ik het nog nooit over voeding gehad,pas geleden voor het eerst,ik kom daar al dertien jaar,tenminste hij komt meestal als ik hem zie bij mij om puppen te enten,of ik ga daar heen voor de rabbies als ik naar het buitenland ga met een hond,mijn 15 1/2 jaar oude afghaan heeft hij thuis in laten slapen mijn 15 jaar oude en demente shih tzu is daar ingeslapen,verder ziet hij me om oorcleaner op te halen of een cavia man te laten helpen,en 1 keer met Eden toen ze die onsteking had.Verder kom ik er niet.Pas geleden bij het enten van Boris kwam het over voer,ik vertelde dat ik vlees voer aan de vrouw van de da en de assistente ,de vrouw van de da keek me aan van wauw dat had ik van jou niet verwacht ik dacht dat jij goed was voor je beesten dat die alleen het beste van het beste kregen ;D (ze vinden mijn honden ook altijd zo mooi ,want o ja ik heb ook nog gezondheidsverklaringen nodig voor de pup info,daar kom ik ook voor langs) De vrouw van de da wilde gaan beginnen dat vlees niet alles heeft en brokken veeeeeeel beter is toen ze ineens een blik in haar ogen kreeg en verbaasd zei,ja je honden mankeren nooit wat he........maar ik denk dat ze dat toch meer als geluk ziet dan als dat vers zo goed is :-\
Laatst gewijzigd door sylvia op zo 18 jan 2004, 10:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Door yalla
#44139
Mijn dierenarts begint nu langzaam maar zeker overtuigd te raken van vers vlees. Ik huur daar namelijk een vriezer om grote voorraden Bibi kwijt te kunnen en hij heeft zelfs al een paar klanten (voornamelijk honden die slecht aten) geadviseerd Bibi (of een ander vers vlees product) te laten eten. Alle deze honden eten nu weer met veel plezier. Ofschoon ik nog wel steeds honden naar buiten zie komen met een pak brokken. Maar ja, je kunt ook geen wonderen verwachten. Soms moeten dierenartsen even zelf het bewijs zien en als ze maar een beetje opstaan voor nieuwe dingen, komt het vanzelf. Natuurlijk blijven er altijd mensen die je er niet van kunt overtuigen, maar ja je kunt dan ook niet de hele wereld voor je winnen.
Door ~anna~
#44145
yalla schreef: Mijn dierenarts begint nu langzaam maar zeker overtuigd te raken van vers vlees. Ik huur daar namelijk een vriezer om grote voorraden Bibi kwijt te kunnen en hij heeft zelfs al een paar klanten (voornamelijk honden die slecht aten) geadviseerd Bibi (of een ander vers vlees product) te laten eten. Alle deze honden eten nu weer met veel plezier. Ofschoon ik nog wel steeds honden naar buiten zie komen met een pak brokken. Maar ja, je kunt ook geen wonderen verwachten. Soms moeten dierenartsen even zelf het bewijs zien en als ze maar een beetje opstaan voor nieuwe dingen, komt het vanzelf. Natuurlijk blijven er altijd mensen die je er niet van kunt overtuigen, maar ja je kunt dan ook niet de hele wereld voor je winnen.
Dat is een geweldige dierenarts!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door