Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door oebaya
#40525
jeanne schreef: Renate heeft vandaag de kong voor me meegebracht voor Freule. Ik had er een stuk kipfilet ingedaan en madam had het er in no time al uit? Toen heb ik er maar een plakje kaas in gedaan, en ook dat had ze er binnen 5 minuten uit. Heb ik iets verkeerd gedaan?
Ze ging daarna maar aan haar lamspoot liggen knagen ;D
Zou toch smeerkaas proberen in een Kong. Dat is langer werk om eruit te krijgen en zelfs als het eruit is, dan ruikt het ding nog zo lekker, dan blijven die van mij er altijd nog een poosje op doorkluiven.
Je kan er ook blokjes kaas in doen en dan even in de magnetron smelten (sorry Lizzy voor die magnetron, maar het is maar heel kort). Wordt lekker zacht en taai, heeft ze er ook niet in één keer uit.
gr.
Nicolette
Door jeanne
#40582
Hihi, ik heb er dus kaas in gedaan en in de magnetron gelegd zodat het smolt. Nou, madam is nog steeds bezig, en dat al een half uur :o Zet het in de krant :D
Ze likt en ze likt en ze likt, ik dacht dat het de bedoeling was dat ze gingen rennen achter dat ding aan :-\
Door Femke
#40776
Nee Jeanne het is de bedoeling dat je hond zo lang mogelijk bezig is en zo creatief mogelijk moet zijn om het eruit te krijgen.

Honing, geprakte banaan, gepureerd fruit en dan invriezen, kan ook met groenten, kwark en invriezen oh je kunt zoooo veel plakkerigs verzinnen om in de kong te stoppen....

En voor de bal, dan moet het juist niet plakkerig zijn?
Hmmm, stukjes cracker, rijstwafel, appel, komkommer, winterwortel, leverkoekjes.... Kom je zo even vooruit?

Nee, brokjes zou ik niet doen in zo´n bal...maar da´s persoonlijk.
Door ~anna~
#40785
jeanne schreef: Hihi, ik heb er dus kaas in gedaan en in de magnetron gelegd zodat het smolt. Nou, madam is nog steeds bezig, en dat al een half uur :o Zet het in de krant :D
Ze likt en ze likt en ze likt, ik dacht dat het de bedoeling was dat ze gingen rennen achter dat ding aan :-\
ja dat doet de reu ::) halverwege word de kong een stuiterbal :o
Door jeanne
#40864
ze is drie kwartier bezig geweest, ik vind dat al heel lang voor Freule, hihi.
alleen rolt dat ding soms onder de bank en dan kan ze er niet meer bij, en blijft ze gewoon dom zitten tot iemand dat ding eronder vandaan haalt, niet dat ze even blaft ofzo, rare hond :-\
Maar ze vind het wel leuk :D
Door avalon
#40896
jeanne schreef: ze is drie kwartier bezig geweest, ik vind dat al heel lang voor Freule, hihi.
alleen rolt dat ding soms onder de bank en dan kan ze er niet meer bij, en blijft ze gewoon dom zitten tot iemand dat ding eronder vandaan haalt, niet dat ze even blaft ofzo, rare hond :-\
Maar ze vind het wel leuk :D
Fijn dat freule het wel leuk vind :D Ik heb trouwens ontdekt dat er hier nog een kong ligt en nog iets wat er op lijkt een basebal met een gat erin. Nienke vindt het wel leuk speelgoed ;D ze gooit ermee en Angie gaat het halen, maar daar blijft het bij. Als ik er iets instop gaat ze zitten piepen ??? (Angie dan he ;D).
Laatst gewijzigd door avalon op vr 16 jan 2004, 12:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Door jeanne
#41120
avalon schreef:
Fijn dat freule het wel leuk vind :D Ik heb trouwens ontdekt dat er hier nog een kong ligt en nog iets wat er op lijkt een basebal met een gat erin. Nienke vindt het wel leuk speelgoed ;D ze gooit ermee en Angie gaat het halen, maar daar blijft het bij. Als ik er iets instop gaat ze zitten piepen ??? (Angie dan he ;D).
Hahahaha, en dan haal jij het er zeker voor haar uit?
Door avalon
#41614
jeanne schreef:
Hahahaha, en dan haal jij het er zeker voor haar uit?
Dat eruit halen doet Nienke wel, maar niet voor Angie :-X
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door