Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#475107
GETVER

Ik ben wel wat gewend maar dit vind ik zo BAH!

Mijn dochters zijn nu macaroni aan het maken (geen kinderarbeid, ze vinden dat leuk!) maar mijn eetlust is verdwenen.

Als ik straks die macaroni zie moet ik hieraan denken :P :-\

Dank je wel ;)

Edith
#475108
Fido schreef: GETVER

Ik ben wel wat gewend maar dit vind ik zo BAH!

Mijn dochters zijn nu macaroni aan het maken (geen kinderarbeid, ze vinden dat leuk!) maar mijn eetlust is verdwenen.

Als ik straks die macaroni zie moet ik hieraan denken :P :-\

Dank je wel ;)

Edith
dat wordt een pizzatje of iets anders vermoed ik ;D
#475126
Jekkes, ik krijg de rillingen. Maar voor filou wel erg veel pech (en voor jullie natuurlijk ook). Zeker gezien de moeite die je moet doen om aan alles te komen. k Zou ook niet betalen hoor en zelfs het betaalde deel terug vragen. Mooi onderschrift heb je trouwens, je laat me op deze manier heimwee krijgen naar Izmir......
#475156
jon schreef: Jekkes, ik krijg de rillingen. Maar voor filou wel erg veel pech (en voor jullie natuurlijk ook). Zeker gezien de moeite die je moet doen om aan alles te komen. k Zou ook niet betalen hoor en zelfs het betaalde deel terug vragen. Mooi onderschrift heb je trouwens, je laat me op deze manier heimwee krijgen naar Izmir......
Een erg fris gezicht is het zeker niet. Maar kijkend naar de foto's en je beschrijving lezend heb ik de indruk dat het hier niet gaat om wormen maar om maden. En er zitten al een fors aantal donkere bij, dat betekent dat ze al aan het verpoppen zijn. Oftewel: die pens heeft minimaal 4 dagen ergens gelegen waar de vliegen bij komen. Ik geloof niet dat ik veel vertrouwen zou hebben in die slager, hoe gaat hij met de rest van zijn slachtafval om?
Groetjes,
Tonny
#475218
Angelique schreef: Keuring...welke keuring, vuile pens mag in NL helemaal niet verkocht worden, daarom is het ook meestal schoongespoeld en zul je vuile pens nooit "in de aanbieding" zien liggen.
Maar ze woont toch ook in Turkije en niet in Nederland ;)
#475274
Angelique schreef: Ja, zover was ik al ;D
Maar volgens zeggen is het zelfs daar niet toegestaan om vuile pens te verkopen.
ow oke , omdat ik iedereen over de Nederlandse regels zag .
Maar ik bedoelde ook met de keuring, ik weet niet of het slachtvee daar aan dezelfde eisen moet voldoen als hier.
#475672
Hier is het aanbieden van vuile pens ook verboden. Het lag dus ook niet in de winkel. 1 van de personeelsleden is ervoor naar buiten gegaan, en ik weet niet waar hij het gaan halen is.

De rest ziet er in de winkel wel in orde uit. De steenbokken hangen in een gekoelde vitrine, en de levers liggen ook in een koelkast.
#475697
Filou schreef: Hier is het aanbieden van vuile pens ook verboden. Het lag dus ook niet in de winkel. 1 van de personeelsleden is ervoor naar buiten gegaan, en ik weet niet waar hij het gaan halen is.

De rest ziet er in de winkel wel in orde uit. De steenbokken hangen in een gekoelde vitrine, en de levers liggen ook in een koelkast.

Er zit hier buiten het dorp een slachterij waar ik 1 keer geweest ben en daarna nooit meer...VIES!!!!
Ze probeerden ons runderstrotten te verkopen die gekookt waren en die mensen daar kopen voor de hond,heb in mijn leven veel meegemaakt maar dit sloeg echt alles!
Alleen die gekookte strotten konden we kopen.
Stinken daar en die gekookte strotten stonken nog het hardst,glibberend(echt waar ;))zijn wij de vloer afgegleden op weg naar de auto en hebben eerst al de smurrie van onze schoenen in het gras staan afvegen,heb hierna heel de weg(gingen boodschappen doen)zitten kokhalsen van de ranzige en smerige lucht :-X
Wat een smerige bende daar!
Dat het ook heel anders kan bewijzen de 2 zeer grote slachthuizen waar we nu kopen,hiervoor moeten we wel 3 uur rijden maar we zijn al lang blij dat ze hier supermooi vlees hebben en ja die afgespoelde pens is dan maar jammer.
#475714
Filou schreef: Hier is het aanbieden van vuile pens ook verboden. Het lag dus ook niet in de winkel. 1 van de personeelsleden is ervoor naar buiten gegaan, en ik weet niet waar hij het gaan halen is.
Hij heeft "vuile pens" gewoon heeeeel letterlijk genomen :-X ;D!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door