Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door sylvia
#474225
Pauline schreef: Ik heb een koelkast zonder vriesvak, hoe werkt het dan..... ??? ??? ::) ::) ;D ;D
niet ;D
Door rottiefreak
#474837
Ik zou zeggen leg het maar tegen de achter wand daar zit bij mij weleens wat meer aan vast gevroren.
je kunt ook gewoon je koelkast op very very cold zetten heb je er een vriezer bij ;D
Door Jaymeg
#474843
Ook ik heb vorige week voor het eerst pens gekocht bij Islamitisch Centrum. Ik had die zakken met zwart spul al zien liggen, maar kon het niet opbrengen om te kopen. Maar als je wilt barfen zal ik toch een beetje mijn eigen tegenzin moeten overwinnen.

Nu mijn vraag. Ik was verbaasd om te zien hoe het eruit zag. Voorheen weleens pens gekocht van Smuldier en dat ziet er heel anders uit en stinkt veel meer dan deze pens. Het is echt een lap. ....Ze eten het hier nog niet trouwens......
Nu dacht ik altijd dat pens de darmen waren. Maar die lap met van die rare dingen erop, wat is dat nou eigenlijk precies?
En geef ik dat ergens bij of hoe geef ik dat?

Ria
Gebruikersavatar
Door Angelique
#474891
Jaymeg schreef: Ook ik heb vorige week voor het eerst pens gekocht bij Islamitisch Centrum. Ik had die zakken met zwart spul al zien liggen, maar kon het niet opbrengen om te kopen. Maar als je wilt barfen zal ik toch een beetje mijn eigen tegenzin moeten overwinnen.

Nu mijn vraag. Ik was verbaasd om te zien hoe het eruit zag. Voorheen weleens pens gekocht van Smuldier en dat ziet er heel anders uit en stinkt veel meer dan deze pens. Het is echt een lap. ....Ze eten het hier nog niet trouwens......
Nu dacht ik altijd dat pens de darmen waren. Maar die lap met van die rare dingen erop, wat is dat nou eigenlijk precies?
En geef ik dat ergens bij of hoe geef ik dat?

Ria
De pens is een maag van een koe of schaap. Smuldier pens heeft inderdaad een vreemd luchie, verse pens daarentegen valt reuze mee in de stank.
Je kunt de lap zo aan je hond geven, maar je kunt 'm ook aan stukkies snijden (scherp mes is dan wel erruug handig) en er een pensmaaltijdje van maken (niet meer dan 1x per week of mengen met ander vlees. Het is dus orgaanvlees, dus probeer de pens met het andere orgaanvlees onder de 30% van het gehele aanbod te houden.

Onderaan deze http://www.koersfarm.nl/koeien.htm pagina staat een uiteenzetting van hoe de koe er binnen uitziet.
Door Cindy de Wolf
#474904
:-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X deze was bij mij ook gelijk in de container beland. No way dat ze dat gekregen zouden hebben. Wel goed dat je foto's gemaakt heb, hard bewijs!

Cindy
Gebruikersavatar
Door Angelique
#475031
Cindy de Wolf schreef: :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X deze was bij mij ook gelijk in de container beland. No way dat ze dat gekregen zouden hebben. Wel goed dat je foto's gemaakt heb, hard bewijs!

Cindy
Verkeerde topic ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door