Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Bullekes
#484007
Zijn er wel vleesmolens met grotere openingen dan??? BEhalve die kei dure van lizzy ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#484302
Angelique schreef: Ik heb een Kenwood gekocht om straks puppeprakjes te kunnen maken. Een vriendin van mij gebruikt deze nu al en bevalt prima, dus dan durven we wel ;D
Ja ik koop helemaal geen molen meer voor ik bewezen zeker weet dat het een goeie is, ik heb een hele verzameling niet werkzame molens en 1 electrische molen die ik gelukkig terug heb kunnen geven, die maalde nog geen biefstuk ::)
Door ~Joke~
#484318
Ik heb dezelfde vleesmolen als Lizzy maar het enige nadeel vind ik de KLEINE vulopening. Ik moet prooidieren in kleine stukken snijden en hakken voor ik ze door de molen kan draaien. Maar dat is ook het enige wat me aan de molen niet bevalt ;)
Door Lizzy
#484362
Alle vleesmolens hebben kleine openingen. Voor je eigen veiligheid, dat je je hand er niet in steekt.
Door Bounty
#484405
Welk model heb jij? Heb jij het zwaartste model?
Angelique schreef: Ik heb een Kenwood gekocht om straks puppeprakjes te kunnen maken. Een vriendin van mij gebruikt deze nu al en bevalt prima, dus dan durven we wel ;D
Door Bullekes
#484522
Lizzy schreef: Alle vleesmolens hebben kleine openingen. Voor je eigen veiligheid, dat je je hand er niet in steekt.
ooooooooooooooooooo
Door ~Joke~
#484946
Lizzy schreef: Alle vleesmolens hebben kleine openingen. Voor je eigen veiligheid, dat je je hand er niet in steekt.
Ik ben nogal een ongeduldig typje ;) zo van grote stappen snel thuis. Aan de handen had ik niet gedacht, ik moet er niet aan denken zeg brrrrr
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door