En als ze het niet eten ga ik weer ander visje halen

Moderator: Lizzy
Bullekes schreef: Ik heb dus gisteren zal gegeven. Eerst heb ik het een half uur rauw aangeboden.. Pebbles pakte het wel maar spuugde het toch weer uit en zo een paar keer achter elkaar. Gizmo rook eraan en stond bijna te kotsen... Omdat het dure vis is heb ik het toch maar gekookt 2 minuten. En jahoor ze aten het beide allemaal opHet zout in zo'n blikje is niet zo erg hoor. Zeker niet als je het niet vaker als 1 keer per week voert. Heb je alleen het zalmvlees gekookt of ook de graten? Graten mogen namelijk echt nooit verhit worden! Ik zou zelf nog eerst eens andere rauwe vis proberen. En als ze dat ook niet lusten: ik zou eerder een blikje geven als gekookte zalmfilet. In blikjes zit ook nog wat zacht graat en het is veeeeeeel goedkoper!
Wat vinden jullie ervan.... Gewoon gekookt geven of ook opzoek gaan naar andere vis en af en toe gekookte zalm geven?
Ik kan ook blikjes geven maar vaak zit daar 1 % zout aan is zout erg voor honden???
Lizzy schreef: Het zout in zo'n blikje is niet zo erg hoor. Zeker niet als je het niet vaker als 1 keer per week voert. Heb je alleen het zalmvlees gekookt of ook de graten? Graten mogen namelijk echt nooit verhit worden! Ik zou zelf nog eerst eens andere rauwe vis proberen. En als ze dat ook niet lusten: ik zou eerder een blikje geven als gekookte zalmfilet. In blikjes zit ook nog wat zacht graat en het is veeeeeeel goedkoper!dan doe ik het wel voortaan uit blik bedankt