Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Jolly
#465372
tvs schreef: lekkere vette sardienes, van die grote. voor als je uit het zuiden komt, op de vismarkt maastricht laatste kraam 3 kilo voor 5 euro. ik ben er mee gaan minderen , mijn hond werd er erg dik van.
en bananen, helpt goed tegen het zuur bij misselijke zwangere vrouwen dus het bericht zal wel kloppen.
heeft wel ff nix met deze topic te maken, maar ik ga dat toch ff uitproberen, die banaan. tnx voor de tip.
Door tvs
#465508
Jolly schreef: heeft wel ff nix met deze topic te maken, maar ik ga dat toch ff uitproberen, die banaan. tnx voor de tip.
ben een ervaringsdeskundige. stuur je wel een pbtje
Laatst gewijzigd door tvs op wo 11 jan 2006, 15:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Peet
#465514
Ik weet maar 1 reden waarom ik regelmatig (3-4 keer per week) een banaan geef en dat is omdat het een heel goede bron voor kalium is. Beau's kaliumgehalte is te laag en daarom krijgt hij het dus. Maar dat is dus een uitzondering.
Ik zou banaan dus niet geven als koolhydraatbron, dan nog liever satinballs of idd vettere vlees en vissoorten....
Door tieneke
#465552
Jolly schreef: heeft wel ff nix met deze topic te maken, maar ik ga dat toch ff uitproberen, die banaan. tnx voor de tip.
Ja wieweet is dit de gouden tip ;)
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#466284
Het rare is dat ik hem op vakantie 5 dagen 1 kilo energique nr 4 heb gegeven en dat hij toen is aangekomen. We hebben elke dag flinke wandelingen gemaakt en toch werd hij dikker. Thuis krijgt hij minder beweging en veel meer voer.
Ik heb nu maar een doos energique nr 4 gekocht daar ga ik hem nu mee bij voeren. Ik hoop dat het werkt, want van al die bananen, rijst en aardappels word ik ook niet blij.
Laatst gewijzigd door *Dorothea* op do 12 jan 2006, 15:03, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door