Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Doedels
#458476
herder_lover schreef: ja uiteraard is dat haar probleem ,maar ook de mijne, want ik moet er wel continu bij blijven staan anders eet Dara zijn bak leeg. En uiteraard kan ik het voer van allebei in 3-en verdelen (vind ik wel een goed idee). Maar Saiko is niet zo'n eter en Dara ook niet ;) En als ik nu in 2-en voer, eten ze wel direct hun bakken leeg :)
Maar ik al het morgen eens proberen....
Ik moet toegeven dat mijn vorige pup ook een slechte eter was (brokken) en die kreeg met een week of 12/14 al 2x dag. Dan at hij tenminste.
Door Helen
#458481
herder_lover schreef: ja uiteraard is dat haar probleem ,maar ook de mijne, want ik moet er wel continu bij blijven staan anders eet Dara zijn bak leeg. En uiteraard kan ik het voer van allebei in 3-en verdelen (vind ik wel een goed idee). Maar Saiko is niet zo'n eter en Dara ook niet ;) En als ik nu in 2-en voer, eten ze wel direct hun bakken leeg :)
Maar ik al het morgen eens proberen....
Waarom haal je Dara dan niet een paar minuten weg als Saiko eet? Ik houd mijn honden strikt gescheiden als ze eten. Gewoon zodat ze rustig kunnen eten en niet opgejaagd worden door de hond die er bij staat. En om geen voedselnijd in de hand te helpen. Zo lang duurt het toch niet dat het een probleem is om erbij te blijven staan?
Door Lizzy
#458484
Helen schreef: Waarom haal je Dara dan niet een paar minuten weg als Saiko eet? Ik houd mijn honden strikt gescheiden als ze eten. Gewoon zodat ze rustig kunnen eten en niet opgejaagd worden door de hond die er bij staat. En om geen voedselnijd in de hand te helpen. Zo lang duurt het toch niet dat het een probleem is om erbij te blijven staan?
Nee, hier eten ze inderdaad ook gescheiden van elkaar en erbij blijven staan is ook geen probleem, want het hele zooitje is hier in 1 nano-seconde klaar met eten ;D

Maar Saiko doet blijkbaar heel lang over zijn eten, als hij meerdere keren per dag eten krijgt?
Door tieneke
#458495
Hier eten ze ook met elkaar en ik sta er altijd bij om te zien wie er het eerste klaar is en deze gaat dan meteen naar binnen zodat de ander rustig verder kan eten zonder de moord te steken....uit angst dat de ander het misschien zou jatten ::) ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door