Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Bert
#37552
En bedoel je dat er bij deze tekst op de yahoogroep ook geen auteur onder stond? En dat je daarom de yahoogroep als auteur hebt neergezet?
Leg eens uit wat jij niet snapt... Ik weet alleen wat ik niet snap ::) ;D :D
Juist, dacht het goed te doen, door er een bron bij te zetten, wist alleen niet wat de originele bron was/is.

Vervolgens komt er meteen een email binnen bij yahoo!

En dat snap ik vervolgens dan niet...

Ik hoop dat je nou snapt, wat je niet snapte! ;D
Door roger
#37556
<<Juist, dacht het goed te doen, door er een bron bij te zetten, wist alleen niet wat de originele bron was/is.<<


whahaha, Bert, jij hebt niks misdaan hoor, alléé volgens mij toch niet................'t is alleen maar dat je de toelating had moeten vragen aan de grote bazen van die bron (barf-natuurlijk want die kunnen daar ontzettend boos over worden), die jij vermelde om die bron te mogen vermelden, ook al blijkt achteraf dat die bron de bron eigenlijk niet is maar een zogenaaamde onbekende bron, wat dan eigenlijk ook weer geen onbekende bron kan zijn omdat op barf natuurlijk alle bronnen bekende bronnen zijn. :D :D :D :D

'k ga nu een glas bronwater drinken .

grtz.
roger

voor de rest snap ik het zelf ook niet !
Laatst gewijzigd door roger op zo 04 jan 2004, 17:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Door roger
#37560
<<Ik ben de draadkwijt..de ;rode ;D<<

De draad kwijt is geen probleem Sander, zolang je de bron maar kan vinden, dan kan je altijd herbronnen.

gr.
Roger
Door roger
#37564
<<juist ja die van barf-natuurlijk of deze ;D<<

eigenlijk allemaal, ook die van Spa en Vittel ! ;D
Gebruikersavatar
Door chooky
#37566
nou dacht ik toch echt net dat ik het snapte.... Maar roger maakt het me weer moeilijk hoor ;D ;D ;D maar ik geloof dat ik het nu snap. ;)
Door ziggy
#37660
va,
ben even op die andere lijst gaan kijken. De moderator daar is ook niet opgezet met het plaatsen van een tekst waarbij de de bron niet werd vermeld.
Groet,
Vic
Door ziggy
#37662
Moet natuurlijk Eva zijn i.p.v. va.
Als ik mijn va wil spreken ga ik ernaartoe of neem de telefoon, den mens heeft ook geen pc.
Groet,
Vic.
Door Lizzy
#37712
Thanks Eva! But jeeeeeetje, een artikel van een brokkenfabrikant op Barfplaats..... :o :o
Door Lara
#37770
Lizzy schreef: Thanks Eva! But jeeeeeetje, een artikel van een brokkenfabrikant op Barfplaats..... :o :o
Is weer eens WAT ANDERS ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door