Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Janet
#38820
Hoi,
ik heb Nick gezien en ik vond haar echt niet té mager hoor. Ze zag er juist prachtig uit. Maar als je idd veel traint en 'gewoon' loopt, kan de behoefte aan voedingsstoffen natuurlijk hoger zijn ;D.
Door ine
#39285
Niet om iemand af te vallen, maar gewichten zijn niet belangrijk!
Als iemand tegen mij zegt, dat een labradorreu maar 36 kilo mag wegen, dan weet die iemand niet, waar hij/zij het over heeft!
Ik heb een labradorreu van bijna 45 kilo, die geen gram te zwaar is! (Zelfs Dorit, van kreupeldier.nl vindt hem mooi!
Ook heb ik een gecastreerd teefje, wat met 23 kilo er veel te zwaar uitziet! (en dus eeuwig lijnt.)
Gewichten tellen niet! Het zicht en voelwerk, daar gaat het om! ;)
Door SHIVA
#39495
hoi ine hier ben ik het helemaal mee eens
mijn teef weegt ook 23 kilo en oogt te zwaar mijn jongste hond weegt nu 29 kilo en oogt mager de oudste weegt 35 kilo en ziet er goed uit geen grammetje vet goede drogen spieren en voelt pezig aan
als ik met de honden een paar uur ga lopen op het strand ofzo of hij gaat op wedstrijd is hij s avonds ingevallen
moet hem dan ook echt gaan bijvoeren terwijl de teef alsmaar op dieet staat en geen gram afvalt
gr shiva
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door