Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door conleeuw
#435853
nou had ik nog een stuk lever (kalf) in de vriezer, heb ik vandaag gebakken (omdat ze het rauw niet wilden eten) en net gevoerd, echt niet normaal. Jazz was er zoo blij mee dat ze gewoon van een afstandje naar mij toe sprong, met alle vier haar poten gelijk in de lucht, ze was echt hyper blij, snap er niets van, is volgens mij ook niet te begrijpen. >:( Ik ga nu eerst een keertje schelvislever proberen, dan combinaties van wat zij lust en rauw, ik moet en zal het van haar winnen :-\
Door FB
#435862
Kan je het niet steeds iets minder garen?
Op het eind zal het grootste deel van de lever dan toch rauw blijven?
Ook iedere dag een kleine portie lijkt mij geen slecht idee.
Dwingen lijkt mij de beste methode om ze nooit nog aan de lever te krijgen...
Door Lizzy
#435865
FB schreef: Ook iedere dag een kleine portie lijkt mij geen slecht idee.
Dat lijkt me inderdaad ook niet verkeerd. Misschien lukt het wel iedere dag een ieniemienie stukje te laten eten!
Door conleeuw
#435867
FB schreef: Kan je het niet steeds iets minder garen?
Op het eind zal het grootste deel van de lever dan toch rauw blijven?
Ook iedere dag een kleine portie lijkt mij geen slecht idee.
Dwingen lijkt mij de beste methode om ze nooit nog aan de lever te krijgen...
nou Jazz is normaal erg eigenwijs, zo wilden ze bijvoorbeeld ook geen vis eten, tot ik het een keer in haar bek spoot, en nu vreet ze vrolijk vis, maar met lever heeft dat niets opgeleverd, dus dat doe ik niet weer,. De lever die ik vandaag heb gevoerd is inderdaad niet helemaal gaar, als de buitenste rand maar gaar is, dan lust ze het ook, ook moet het in niet al te grote stukken zijn, anders gooi ze het op de vloer en dan wil ze het niet meer, dan gaat ze op haar bank liggen en kan ik ernaar fluiten, echt een beest met een karakter ;)
Ik blijf het proberen, ga nu eerst kijken of ze schelvis lever lust, is het wel zo, dan ga dat in de blender, en ga ik proberen om gewoon rauw lever ermee in te smeren en kijken of ze het dan al dan niet perongeluk eet. Lukt het echt niet, dan ga ik ermee kappen, dan maar effe bakken en zo geven, ik vindt dat toch nog een beter oplossing dan helemaal niet, rot hond, maar ik ben nog steeds gek op haar, kan het toch niet helpen :-*
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door