Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Sofie
#437428
Lizzy schreef: Gaaf! Leuke foto! Wat het geen zand uit de pens die je nog hoorde knarsen?
Ahja dat zou het kunnen zijn. Ik weet er zat nog vanalles in zoals stukjes hooi(?),...
Gebruikersavatar
Door sylvia
#438899
Dat geknars wat je hoort is het weefsel van de pens , ik hoor het hier niet want ik geef die van mij niet zulke lapjes dan stinken ze helemaal naar pens en Eden gaat dan ook nog penssurfen :-X
Door Sofie
#438901
sylvia schreef: Dat geknars wat je hoort is het weefsel van de pens , ik hoor het hier niet want ik geef die van mij niet zulke lapjes dan stinken ze helemaal naar pens en Eden gaat dan ook nog penssurfen :-X
Penssurfen...hahah...
Hier stonk Lady eerlijk gezegd niet....het is eerder van vis dat ze stinkt.... ::)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#439139
Sofie schreef: Penssurfen...hahah...
Hier stonk Lady eerlijk gezegd niet....het is eerder van vis dat ze stinkt.... ::)
Maar die van jou hult zich denk ik niet in de pens. Zoals ik zei, neem Eden die zet beide voorpoten op de penslap en neemt de andere kant in haar bek, vervolgens gaat ze dan trekken en trekt zichzelf op de pens door de keuken (penssurfen) gevolg de keuken moet gewdeild worden en de beharing van het front zit geheel onder de vuile pensdrab :-X
Door Jantien
#439774
wees dan maar blij dat het "gewassen" pens is :-X want wij hebben hier al een aantal keer vuile pens gehad....die lucht was niet te harden.... :P :-X
gisteren bij de islamitsche slager lamspens voor niets gekregen ;D
en dit heb ik dus maar even meteen in mijn drogertje gelegd....super de puper 8)
Door Sofie
#440373
sylvia schreef: Maar die van jou hult zich denk ik niet in de pens. Zoals ik zei, neem Eden die zet beide voorpoten op de penslap en neemt de andere kant in haar bek, vervolgens gaat ze dan trekken en trekt zichzelf op de pens door de keuken (penssurfen) gevolg de keuken moet gewdeild worden en de beharing van het front zit geheel onder de vuile pensdrab :-X
Haha ik zie het al voor me...nee dat doet Lady idd niet... ;D
Hihi kan jij nadien effe lekker dweilen... :P
Jantien schreef: wees dan maar blij dat het "gewassen" pens is :-X want wij hebben hier al een aantal keer vuile pens gehad....die lucht was niet te harden.... :P :-X
Haha en ik vond deze lucht niet te harden... :-X ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door