Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Tineke *
#423556
Idd nu weer kip en verleden week rundergehakt,als beg.barfer raak je toch nog snel in de war.Kan ik het nu wel of niet geven.Je hebt nu de herhaling over rundgehakt op 1.Blijven jullie gewoon kip en gehakt geven?

Tineke
Door Doedels
#423802
Wanda schreef: Idd nu weer kip en verleden week rundergehakt,als beg.barfer raak je toch nog snel in de war.Kan ik het nu wel of niet geven.Je hebt nu de herhaling over rundgehakt op 1.Blijven jullie gewoon kip en gehakt geven?

Tineke
Ik geef alleen nog biologische kip. Gehakt geef ik nooit. Ze krijgen RMB's of lappen vlees. Toevallig heb ik gisteren per ongeluk een tartaartje van mijn man ontdooid voor de honden. Vonden ze niet erg. Hubbie wel.
Door conleeuw
#423809
Wanda schreef: Idd nu weer kip en verleden week rundergehakt,als beg.barfer raak je toch nog snel in de war.Kan ik het nu wel of niet geven.Je hebt nu de herhaling over rundgehakt op 1.Blijven jullie gewoon kip en gehakt geven?

Tineke
Ik geef nog gewoon kip, maar meestal biologisch, en gehakt geef ik wel als ik vindt dat de botten iets te mager bevleesd is. ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door