Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door sylvia
#33831
Lizzy schreef: Ik denk dat je gelijk hebt Vic. Het is erg donker vlees en het ruikt heel sterk. En ik denk dat de meeste honden dat gewoon niet te eten vinden. En sommige schrokkoppen vinden het zonde om hun eten te laten staan (Whoofertje is daar een goed voorbeeld van - vreetschuur) en die eten het op om even later toch te denken "Ble, bekomt me niet goed die vieze duif. Ik kots 'm er binnen wel even uit, bijvoorkeur op een kleedje".
Ja tuurlijk op het kleedje,daar leg je die dingen toch voor neer,anders ligt het op de grond....zo toch zonde wezen ;D
Laatst gewijzigd door sylvia op di 23 dec 2003, 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Cherry
#33855
:) maar ik was voorbereid! ze heeft haar eigen grote bank waar ik een groot laken overheen had gelegd en daar kan ze lekker op kliederen en ook kotsen dus niks aan de hand :D.

Gerry
Door Lizzy
#33869
Hihihi Gerry, goed idee!!

Maar vinden jullie het ook niet frappant dat honden (en katten ook trouwens) altijd op vloerkleden, deurmatten of andere kleden kotsen? Mijn honden hebben 40 m2 plavuizen om te kotsen, maar ze doen het ALTIJD op de deurmat of op het karpet. ALTIJD. Ik snap daar echt niks van. Ook al liggen ze aan de andere kant van de kamer (andere kant dan de deurmat), zodra ze moeten kotsen rennen ze daarheen en braken ze pontificaal op de mat. Raar toch?
Door Truus
#33872
Lizzy schreef: Hihihi Gerry, goed idee!!

Maar vinden jullie het ook niet frappant dat honden (en katten ook trouwens) altijd op vloerkleden, deurmatten of andere kleden kotsen? Mijn honden hebben 40 m2 plavuizen om te kotsen, maar ze doen het ALTIJD op de deurmat of op het karpet. ALTIJD. Ik snap daar echt niks van. Ook al liggen ze aan de andere kant van de kamer (andere kant dan de deurmat), zodra ze moeten kotsen rennen ze daarheen en braken ze pontificaal op de mat. Raar toch?
??? Ja nu je het zegt Lizzy, ik heb er nooit zo over na gedacht ;) Maar het is inderdaad waar.
Die twee van mij doen dat ook :D Wel raar.
Door Ordell
#33876
Klopt inderdaad wel ja....Iemand enig idee waarom??

gr.Ordell
Door Lizzy
#33889
Wie deze kan beantwoorden, wint een een gratis drankje in de bar!
Door Lupa
#33901
ik denk omdat ze denken dat het geabsoorbeert wordt,en aangezien dat het huis hun nest is moet het schoon blijven
Door Lizzy
#33978
Mmm, ik vind dit nog niet zo'n gekke gedachten Lupa! Trouwens mensen, de foto in mijn handtekening is een foto van Brutus die niet weet wat tie met een DUIF aan moet!
Gebruikersavatar
Door Cherry
#34056
hoi allemaal

ik had ook een foto gemaakt terwijl ze aan het duifje bezig was,misschien de eerste en laatste van Jewel en een duif :D.
Ze is haar tandjes aan't wisselen moet ik dan voorzichtiger zijn met kip of ander bot?

Gerry
Door sylvia
#34079
Lizzy schreef: Wie deze kan beantwoorden, wint een een gratis drankje in de bar!

Ik denk dat het komt omdat alle pups geleerd worden bij de fokkers om op een krant te plassen,dus je hebt de vloer waar het papieren kleedje ligt moet je het op doen,het zijn een soort markeerplaatsen op het vloer oppervlak.

(doe maar een senseo ;D )
Door Lupa
#34108
ik weet het niet hoor...... ;D ;D
doe mij maar ook een senseo
Door Sander
#47395
Vandaag de hondjes voor het eerst duif gevoerd. Ze kregen allebei een heel duifje. Aanvankelijk vonden ze het een beetje vreemd (hebben ze overigens vaak met nieuwe dingen), maar daarna begonnen ze gretig te eten. Ze hebben het ook nog niet uitgekotst, dus so far so good. Als iemand dus nog duiven heeft liggen waar 'ie vanaf wil, dan houd ik me graag aanbevolen ;)
Door Thunder
#47463
Hier eten ze allemaal duif,behalve Twister. Dus 7 van de 8 heeft er geen enkel probleem mee!

Groetjes,Anja.
Door Javelin
#47739
hoi
Nog ff over die slokdarm met kraakbeen, dat is dus inderdaad luchtpijp. Een slokdarm bestaat uit een aantal lagen spieren en daaronder een slijmproducerende laag met kraakbeen erin kan het voedsel er wat moeilijk door.

De luchtpijp zal ook niet zoveel voedingswaarde hebben omdat dit voornamelijk bindweefsel is.

Javelin
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door