Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tieneke
#406279
Angelique schreef: Hoezo niet :P ziet er toch sketig uit zo....net Brad pitt LOL
::) ::) ;D ;D
Door Marielle
#406305
Ik voer gewoon de dag erna minder of sla een maaltijd over.
Die zalmkoppen zijn hard :o
Door Elizaw
#406938
ik vond de zalmkop de eerste keer ook wel eng, die dingen zijn echt keihard :(
Onze hond heeft geen last van diarree, juist na een dagje vis is zijn ontlasting heel goed ;D

Op onze site staat nu een filmpje waarop Jairo zijn zalm aan het veroberen is ;D

www.ilnostroamore.nl
Door nikèdog2000
#406943
hoi rubep
ik heb gekeken :P wat een heerlijk gezicht zeg
hoe jairo die zalmkop verorberd.
groetjes
Laatst gewijzigd door nikèdog2000 op za 22 okt 2005, 16:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Doedels
#407065
Ike schreef: Zo, de stijd met de zalmkop is gestreden ::), eerst met de schaar geprobeerd maar toch de ijzerzaag erbij, helemaal een plastic zak om m'n hand gedaan bijt dat beest :-X (plastic zak bleef aan z'n tanden hangen ;D), nooit geweten dat ze zulke scherpe tandjes hadden!Affijn, hij ligt in de vriezer, tot over drie weken!
Ai,ai, dat wordt nog wat. Ik krijg volgende week 10 zalmkoppen. Petr heeft overigens altijd diarree na zalm. Hafan nooit.
Door Ike
#408261
RuBep schreef: ik vond de zalmkop de eerste keer ook wel eng, die dingen zijn echt keihard :(
Onze hond heeft geen last van diarree, juist na een dagje vis is zijn ontlasting heel goed ;D

Op onze site staat nu een filmpje waarop Jairo zijn zalm aan het veroberen is ;D

http://www.ilnostroamore.nl
zag het bekkie van de vis bewegen :o, en ik miste echt de zonnebril 8)
Door Shia
#408562
Die van mij hebben ook afgelopen zaterdag een vissekop gedeeld een of andere schelsoort of zoiets ???
Dit is na de kippevleugels de tweede keer dat ze zo rauw eten ;D
Vers van de visboer naar de honden.
Nu lees ik hier dat het eerst in de vriezer zou moeten??
waarom is dat

De visboer gaat er voor mij wekelijks wat apart llggen zaterdags ;D
Ze vinden het heerlijk en ik heb niet gemerkt dat ze er diarree van kregen.

En doorsnijden is lastig ja ;D
Door tieneke
#408672
Vanavond hebben de nollebakmonsters rauwe makrelen op,ik heb de kop niet eens tussen de tandjes zien verdwijnen zo snel waren ze ::) ::)
Door 202spots
#408799
Shia schreef: Die van mij hebben ook afgelopen zaterdag een vissekop gedeeld een of andere schelsoort of zoiets ???
Dit is na de kippevleugels de tweede keer dat ze zo rauw eten ;D
Vers van de visboer naar de honden.
Nu lees ik hier dat het eerst in de vriezer zou moeten??
waarom is dat

En doorsnijden is lastig ja ;D
Alleen de zalm hoeft ingevroren voor de mogelijkheid van 'n parasiet die met vriezen onschadelijk word gemaakt, de andere vis soorten kan je meteen geven.
Inplaats van met 'n mes de koppen te snijden, gaat dat veel makkelijker met 'n grote keukenschaar of tuin snoeischaar KNIPPEN.
Meestal word er voor de eerste vis maaltijd geen zalmkop of andere kop gegeven, maar kleinere sardientjes, dat eet makkelijker om te wennen.
Door conleeuw
#408941
tieneke schreef: Vanavond hebben de nollebakmonsters rauwe makrelen op,ik heb de kop niet eens tussen de tandjes zien verdwijnen zo snel waren ze ::) ::)
Voor hen lijkt het wel een anjovisje, ze zijn zo groooooot ;D
Door Shia
#409280
202Spots schreef: Alleen de zalm hoeft ingevroren voor de mogelijkheid van 'n parasiet die met vriezen onschadelijk word gemaakt, de andere vis soorten kan je meteen geven.
Inplaats van met 'n mes de koppen te snijden, gaat dat veel makkelijker met 'n grote keukenschaar of tuin snoeischaar KNIPPEN.
Meestal word er voor de eerste vis maaltijd geen zalmkop of andere kop gegeven, maar kleinere sardientjes, dat eet makkelijker om te wennen.
Hahaha ja maar ik ben zo verbaasd hoe verbazendwekkend ze het gewoon wegknagen, alsof ze nooit anders gedaan hebben ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door