Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lil
#401879
De leeftijd weet ik ook niet, wel dat als ik een schaap krijg (een kennis van me heeft schapen voor haar borders) dat ik de botten eruit haal als ze ouder zijn dan 2 jaar, de botten zijn dan namelijk super hard. Tot anderhalf jaar vind ik het veilig. Maar ja, dat zijn mijn bevindingen....
Door Filou
#401884
Het helpt me alleszins vooruit. Bedankt voor je reactie. Ik dacht al dat er niemand ging reageren... :-*
Door Doedels
#401986
Filou schreef: Oh... en nog een laatste vraagje. Ik lees dat de botten van jonge dieren moeten afkomstig zijn. Wat is jong?? Een kalf, lam?? Of is 2-3 jaar ook nog jong??? Mijn schoonfamilie zou binnenkort nl. een schaap slachten. Dan kan ik hen zeggen, liefst niet ouder dan die leeftijd, dan kan filou er mee van genieten.

Bedankt voor jullie hulp.
isabelle
Ga maar uit van kalf en lam. Ook geit moet niet ouder dan een jaar zijn. Geitenbotten zijn vrij hard.
Door bowie
#402332
Dat ze bang zijn voor honden zie je ook hier ik heb hele lieve buren maar ze lopen liever een anderen kant op als je er aan komt met de honden .

Maar vind het al heel wat dat je hem heb mee genomen honden zijn daar niet zo geliefd als hier ze kijken er heel anders tegen aan .

En veel succes met alles :) en maar hopen dat je schoonmoeder met Filou gaat wandelen ;) :).
Door Filou
#402840
We hebben gisteravond afgesproken om elke avond minimum een halfuurtje samen te gaan wandelen. Weer of geen weer. Ik ben eens benieuwd hoe lang ze het zal volhouden... ;D
Door jon
#402871
Hoi, ik ben net een paar dagen terug uit Izmir en las je topic door. Kan me best voorstellen dat het uitlaten daar toch wat anders is dan hier. Ik heb wel veel honden gezien, maar nauwelijks aangelijnd. Wel veel in de tuin. Ik logeer er (nu al tien jaar) vaak bij vrienden en die vinden het ook een beetje raar dat ik mijn hond 'in huis' heb en niet in een hok in de tuin. Wel harstikke goed van je schoonmoeder dat ze met je mee wil gaan lopen. Verder veel lees en schrijfplezier op barfplaats!
Door Filou
#402878
Hoi,

En wat vind je van izmir?? Hier vind je veel straatlopende honden... maar de straatkatten halen de overhand... Die zijn echt niet normaal... Die vallen Filou gewoonweg aan... deze zomer 2x, tot bloedens toe... Ik heb die strontkat wel een goeie stamp gegeven... Deed het wel niet graag, maar mijn hond loopt ondertussen met een krasje in zn ooglid, wel niet zn oog zelf, zo net ernaast, in het roze gedeelte binnenin... :(
Door jon
#402887
Jeetje, ik heb ze gezien hoor die katten, in grote getalen. Izmir is heerlijk. Mijn vrienden woonden eerst in Gultepe en nu in Buca. Dat was voor mij weer even wennen. Ik ga trouwens redelijk vaak dus wie weet komen we elkaar eens tegen (nou ja vast niet per ongeluk in zo'n grote stad). Wat betreft barfen woon je wel in een klein paradijs met van alles zo voorhanden denk ik zo. ;D
Door Filou
#402907
Wij wonen in göztepe, en we werken in çankaya. Wij herstellen luidsprekers, dus mss kan je even reclame bij hen maken??? ;D

De naam van de zaak is Ege Hoparlör. 0232 445 65 26...

Ik kan het maar proberen he... :P

Wij wonen op 5min wandelen van de dijk. Jammergenoeg geen strand in izmir. Maar mn ventje heeft nu rijbewijs voor de motor, dus kunnen we filou gewoon op mijn schoot overal meenemen zonder risico. Of ik in een BARFParadijs woon, weet ik nog niet... ik ben nog maar net begonnen. :D
Door jon
#403144
Nou, ik zou bijna zeggen neem je hond eens mee naar de slager daar (ha,ha). Ik zag er zoveel waar Lhakki wel pap van lust en de markt natuurlijk! Je wil niet weten hoeveel moeite ik moet doen voor alleen maar kippenekken.

En natuurlijk ga ik reclame voor je maken! ;D
Door Filou
#404374
Kippenekken kan ik nu niet kopen... beetje riskant hier. Ze zeggen wel dat het voorbij is... maar ik ga toch nog maar even wachten. Ik had vorige week kippelevers gekocht, en ik ga ze toch wegsmijten. Ik vertrouw het niet. :)

Ik ga mijn ventje naar de slager moeten sture,. Mijn turks is da nog nie dak bij de slager kan uitleggen wat ik nodig heb voor mijn beestje. :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door