Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door smulpaap
#3469735
pearlsofpassion schreef: do 21 mar 2024, 06:49 Hij heeft er natuurlijk ook de manen voor. :P

Sorry... :biggrin2:

Heerlijk he, als ze zo van hun eten genieten. Zeker bij dieren die het nog niet helemaal gewend zijn, nog vrij nieuw mee zijn, vind ik dat zo bijzonder om te zien.


Ja , meneer de leeuw geniet er ook echt van :biggrin2:
Hij gaat er ook altijd heerlijk bij liggen
Ik was met hem ook heel benieuwd toen ik begon met barf . Gezien zijn onrust . Maar ik heb hem nog nooit zien schrokken bv
En voor dergelijke honden is het ook zo goed om op natuurlijke wijze te eten . Na het eten is ie zo zenn . Goed voor z'n koppie
Gebruikersavatar
Door pike
#3469750
Liggen doet Ties niet. Ook mijn vorige Fauven deden dat niet. Alles werd staande weggewerkt. Alleen Armagnac die wou nog wel eens gaan liggen, maar dan ook alleen maar als er iets heel groots te eten viel: Reeënkop met huid bijvoorbeeld. Echt dat was pas een gaaf stukje barf :D Zo'n kop peuterde hij eerst in al zijn onderdelen uit elkaar, en dan lag hij omringd door onderdelen ;D Ook een zalmkop werd door hem altijd eerst ontleed, kieuwen, ogen, kieuwplaten, alles lag eerst in onderdelen. En Duc was de enige die wel eens ergens een poot opzette. Ook echt alleen als het groot was, hazenkop met huid inclusief oren. Dan kwam er wat extra gereedschap aan te pas :biggrin2:
Door smulpaap
#3469755
Thara ligt ook nooit . Gebruikt ook zelden haar poten
Met het vorige viertal waren er twee die hun poten weleens gebruikten
Mooist vond ik altijd hele gans in de veren
Dan stonden ze alle vier in de tuin , waar komt de wind vandaan :biggrin2:
Of met bv een heel konijn in de vacht , alles werd bestudeerd
Maar van een eendagskuiken waren ze alle vier panisch :biggrin2:
Door smulpaap
#3469757
Mooiste herinneringen heb ik toch wel aan Noa
De oude fanatieke tang
Het heeft me twee maanden oefenen gekost
Schrokken dat monster . Bizar gewoon
Maar toen ze het kunstje eenmaal beheerste
Geweldig om naar te kijken . Wat genoot die hond van barf . Alles vrat ze moeiteloos
Tot op hoge leeftijd . En toen moest opoe er aan geloven , Olvarit :biggrin2: Dat deugde helemaal niet . Ze kreeg echt problemen met de vertering
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door