Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door pike
#3468155
Ik heb nog visolie capsules van glucosamine.com. Ties krijgt daar 2x per week eentje van. Vraag me af of dat oke is? Of liever eentje? Over twee weken wordt hij een half jaar oud.
Volgende week gaat hij definitief over op barf. Vriezer is vandaag gevuld, hij moet alleen nog 1,5 kg kvv opeten voor hij "mag".
Hij krijgt dan ook 1x per week zijn spiervlees in de vorm van wilde zalm. Daarnaast krijgt hij 2x per week een visje van ca. 100 gram extra bij zijn eten. Sardien of haring. Beide gaan erin als koek. :D Nou ja, eigenlijk gaat alles erin als koek :-X

Samenstelling van de capules (softgels) :
per capsules 1000 mg visolie.
Gehalte EPA: 210 mg
Gehalte DHA: 150 mg
Gehalte EPA+DHA: 360 mg
Gehalte omega-3 vetzuren: 480 mg
Natuurlijke gemengde tocoferolen: 3 mg
Door Lizzy
#3468157
pike schreef: wo 14 feb 2024, 14:02 Ik heb nog visolie capsules van glucosamine.com. Ties krijgt daar 2x per week eentje van. Vraag me af of dat oke is? Of liever eentje? Over twee weken wordt hij een half jaar oud.
Volgende week gaat hij definitief over op barf. Vriezer is vandaag gevuld, hij moet alleen nog 1,5 kg kvv opeten voor hij "mag".
Hij krijgt dan ook 1x per week zijn spiervlees in de vorm van wilde zalm. Daarnaast krijgt hij 2x per week een visje van ca. 100 gram extra bij zijn eten. Sardien of haring. Beide gaan erin als koek. :D Nou ja, eigenlijk gaat alles erin als koek :-X

Samenstelling van de capules (softgels) :
per capsules 1000 mg visolie.
Gehalte EPA: 210 mg
Gehalte DHA: 150 mg
Gehalte EPA+DHA: 360 mg
Gehalte omega-3 vetzuren: 480 mg
Natuurlijke gemengde tocoferolen: 3 mg
Deze zijn niet eens zo idioot hoog gedoseerd, deze capsules. Ik zou er lekker twee geven. Is heel goed voor de ontwikkeling van pups, zelfs voor de ontwikkeling van de hersenen!
Gebruikersavatar
Door pike
#3468158
Oke dank je wel voor je antwoord. Dan ga ik mooi door met twee. Stom hè dat ik altijd weer ga twijfelen.
Door Lizzy
#3468174
pike schreef: wo 14 feb 2024, 17:47 Oke dank je wel voor je antwoord. Dan ga ik mooi door met twee. Stom hè dat ik altijd weer ga twijfelen.
Nee. Niet stom. Het is een pup he! Je kunt het maar 1 keer goed doen, dat op laten groeien!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door